Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier det samme. 23 nå og fortsatt aldri vært det. Men det han min første var det, har gjort at jeg er skeptisk til alle jenter. Generalisering, ja, men det svir så jævlig at jeg ikke vil oppleve det igjen.

Sjæl! Aldri vært utro, men kjenner mange som var det på VGS. Og fikk erfare det selv. Ukult

Lenke til kommentar

Du slår meg med 9 dager i alder. :mad:

 

For min del fikk jeg vite det etter det ble slutt. Hun passet på å si det rett før jeg ble sammen med ei ny ei slik at det forholdet skulle bli ødelagt. Hun visste hva jeg mente om det og visste hvordan jeg ville reagere da hun sa det.

Håhåhåh :tease:

 

Jeg fikk vite det nesten med én gang det skjedde. Men likevel var vi sammen i 2 år etterpå. Ikke at det var så vellykket, han gjorde det flere ganger siden. Snakk om å trøkke noen ned i grusen.

Lenke til kommentar

Jaja, avslag. Kanskje vennesonen, eller kanskje bare null interesse i det hele tatt. Til forskjell fra tidligere erfaringer tar jeg det overraskende lett (til tross for at jeg er 20 og ukysset og forblir nok det en stund til nå). I måneder har jeg lurt på om det var noe mellom oss, og det er en enorm lettelse å nå slippe å måtte bruke all ledig tid på å fundere over nettopp det.

 

Kjipt å fremdeles ikke ha noen å kose og klemme på, men jeg finner vel ei til slutt jeg og. Med flere år i forsvaret foran meg kan det derimot bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest heidi

Okei, jeg møtte en gutt for noen uker siden. Vi "klikket" veldig bra, god kjemi og hadde det moro sammen. Så rotet vi i fylla, og nå så godt som ignorerer han meg, enda vi sees ganske ofte pga felles venner osv. Hva er greia hans? Jeg kjenner jeg blir litt irritert, jeg likte faktisk å være venn med han.

Lenke til kommentar

Ligger og ser på kjæresten min mens han sover, og innså atter en gang hvor heldig jeg er.

Han er fantastisk, han gjør meg lykkelig, og jeg elsker han. Og jeg vet at han elsker meg tilbake. Livet mitt forandret seg etter at vi ble sammen, og alt ble fantastisk bra. Forunderlig at én person kan forandre alt slik, men jeg klager absolutt ikke. Selv ikke når han stjeler hele dyna for seg selv (noe han akkurat gjorde, men han er så søt at jeg ikke har det i meg å bli det minste irritert).

 

Livet er fantastisk. :love:

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...