Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan glemme en jente?

To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange.

Ikke alle det fungerer for.

Selvfølgelig, men hvis du vil ha en løsning på ditt spesifikke problem må du

1: Gå til noen som kjenner deg veldig godt

2: Komme med en betraktelig bedre beskrivelse av problemet enn "hvordan skal jeg komme over henne?"

 

Når du skriver på et forum med ukjente, og bare skriver "hvordan komme over en jente" anbefaler folk det som funker for dem. Noen fordyper seg i arbeid, noen begynner å trene, noen sperrer seg inne og spiser seg halvt i hjel, noen blir alkoholikere (eller forsøker), noen doper seg, noen puler rundt. Jeg kom med et tips jeg vet har fungert for både undertegnede og bekjente. Selvfølgelig funker det ikke for alle, men det er verdt et forsøk. Gøy er det også.

 

Kjærlighet, sikkert. Hun, som mange andre, opplever kjærlighet og dens stygge bakside.

 

tipper jeg...

No shit, sherlock? tenkte kanskje hun hadde lyst til å prate om det...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Tærer meg så jævlig opp at min beste venninne og "semi-romanse" likestiller meg og en annen kompis etter alt jeg gjort for henne, og alle år jeg har støttet henne gjennom vanskelige perioder. Han kunne ikke brydd seg et døyt mindre om henne, og tenker forøvrig bare med kuken. Hun hadde forøvrig klikket vinkel om jeg hadde likestilt rollen hun har for meg med en annen venninne.

 

Om hun skulle likestilt meg med noen, så skulle det ha vært bestekompisen min som har vært der for henne i myyyyeee større grad gjennom årene, og som faktisk bryr seg om henne.

 

Har sendt henne mld nå og sagt at jeg reagerer på dette, og synes det rett og slett blir feil. Så nå får vi se... Utrolig slitsomt sånne ting. Og hater å være sjalu, bitter og kontrollerende. Men jeg klarer ikke la dette gå.

 

Ahhhhh!!! :(

Lenke til kommentar

hvordan glemme en jente?

To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange.

Ikke alle det fungerer for.

Selvfølgelig, men hvis du vil ha en løsning på ditt spesifikke problem må du

1: Gå til noen som kjenner deg veldig godt

2: Komme med en betraktelig bedre beskrivelse av problemet enn "hvordan skal jeg komme over henne?"

 

Når du skriver på et forum med ukjente, og bare skriver "hvordan komme over en jente" anbefaler folk det som funker for dem. Noen fordyper seg i arbeid, noen begynner å trene, noen sperrer seg inne og spiser seg halvt i hjel, noen blir alkoholikere (eller forsøker), noen doper seg, noen puler rundt. Jeg kom med et tips jeg vet har fungert for både undertegnede og bekjente. Selvfølgelig funker det ikke for alle, men det er verdt et forsøk. Gøy er det også.

 

 

Gode poenger, men vil ikke begynne med å anbefale den løsningen til noen som sliter. Ville heller gitt de en litt mer standard løsning å snakke med noen som bryr seg osv. Alle har sine forskjellige måter å takle problemer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...