Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Trenger du virkelig hjelp fra random folk fra et forum for å hjelpe deg å skrive en koselig nattamelding til dama di? :wallbash:

Konstruktiv post må jeg si. Hva ser det ut som, mon tro?

 

Det ser ut som at hun prøver å få han til å forstå hvor tåpelig det blir at andre skal skrive meldinga for han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt problemer med damen. Hun er veldig opptatt av hva jeg har gjort før vi traff hverandre. Spør meg om jeg har ligget med spesifikke jenter, om jeg er interessert i *insert* osv. Jeg har ingen vill fortid heller, har ikke hatt mange sexpartnere, men likevel fokuserer hun veldig på fortid. Jeg selv spør aldri om tidligere erfaringer. Jeg blir rett og slett sliten på at hun velger å fokusere på det fremfor forholdet vi faktisk har. Er det normalt at jenter er så veldig nysgjerrig på fortiden? Problemet er jo at det alltid blir krangling ut av det fordi jeg synes det er ubehagelig å snakke om det, det hører fortiden til og er ikke noe jeg vil snakke med henne om.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med damen. Hun er veldig opptatt av hva jeg har gjort før vi traff hverandre. Spør meg om jeg har ligget med spesifikke jenter, om jeg er interessert i *insert* osv. Jeg har ingen vill fortid heller, har ikke hatt mange sexpartnere, men likevel fokuserer hun veldig på fortid. Jeg selv spør aldri om tidligere erfaringer. Jeg blir rett og slett sliten på at hun velger å fokusere på det fremfor forholdet vi faktisk har. Er det normalt at jenter er så veldig nysgjerrig på fortiden? Problemet er jo at det alltid blir krangling ut av det fordi jeg synes det er ubehagelig å snakke om det, det hører fortiden til og er ikke noe jeg vil snakke med henne om.

 

For noen er det viktig å vite, deriblant for meg. Det handlet om ærlighet og vite hva man går til for min del ihvertfall. Jo mindre man sier, jo kanskje mer føler hun at du har noe å skjule? Jeg følte det ihvertfall slik da kjæresten min ikke ville snakke om sin fortid. Da sa jeg til slutt at jeg må vite for å komme meg videre og legge hans fortid bak meg. Jeg har blitt ført bak lyset før, og jeg trenger den ærligheten.

Lenke til kommentar

Jeg forstår det om det er i begynnelsen av et forhold, da vil man bli kjent med personen. Men å ville vite alle intime detaljer, og særlig så langt inn i forholdet synes jeg er rart. Jeg spør ikke hvem hun har ligget med/gjort forskjellige ting med, fordi det var før min tid og har da ikke noe med meg å gjøre. Jeg liker å vite hva slags type person en er, om en er en som kan betegnes som "løs" eller ikke, men utover det er det ikke interessant. For meg virker det merkelig å snakke om tidligere erfaringer med kjæresten. Det må jo komme et punkt der en slutter å bry seg om det? Forholdet man er i må jo være viktigere å fokusere på enn hva som har skjedd før man i det hele tatt kjente hverandre.

Lenke til kommentar

Har nok alltid vært slik. Men i begynnelsen var det gjerne forståelig, for da er det vanskelig for begge parter å være sikker på den andre. Det har avtatt etterhvert, men så kommer det tilbake etterhvert. Og jeg kjenner jeg blir irritert hver gang det skjer. Det irriterer meg at når man har et fint forhold, så skal ubetydelige ting ødelegge. Jeg vil heller fokusere på forholdet fremfor å torturer meg selv med spørsmål jeg ikke vil ha svar på. Jeg foretrekker å være lykkelig uvitende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har du prøvd å si det til henne da? Om hun skulle få vite noe hun ikke liker helt og klikker, så har hun egentlig fortjent det, siden hun tydeilgvis graver og maser fælt. Forslår at du tar en skikkelig prat med henne og forteller hvor slitsomt det er, evt. får en forklaring på hvorfor hun fortsetter.

Lenke til kommentar

Har tatt den samtalen før, men får ta den igjen. Og ja, graver hun og finner noe hun ikke liker, så kan hun takke seg selv. Men det går nok utover meg også. Jeg gidder hvertfall ikke være låst i fortiden, må finne en løsning på det.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med å brette ut hele den seksuell og følelsesmessige historien dersom det ikke er noe spesifikt behov for det, for å være ærlig. Jeg er sammen med kjæresten min for den han er nå, og ikke for hvem han har eller ikke har pult i fortiden. Klart, det har vært øyeblikk hvor jeg har vært nysgjerrig, men jeg har jo aldri hatt noe behov for å vite det. Og jeg har heller ikke noe behov for å fortelle om min egen seksuelle fortid.

Så lenge begge er sykdomsfrie og trofaste, spiller det jo ingen rolle i verden.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Kanskje ikke du ser poenget, men folk er forskjellige. For min del var det viktig, det spilte faktisk enormt stor rolle. Det handlet mye om at han var villig til å betro meg dette, at han ikke ville lyve til meg om sin fortid - og da var det også lettere for meg å legge hans fortid bak meg også. Når jeg visste alt så betydde det heller ikke noe mer. Derimot, hadde han skjult sin fortid fra meg ville jeg tolket det som at det var noe han hadde å skjule.

Lenke til kommentar

Å begynne å snakke om fortiden, og spesielt om spesifikke personer, er stort sett ødeleggende for et forhold.

 

Man får bare en haug med usikkerhet, sjalusi og drama. Jeg hadde ikke likt det om dama hadde ligget med alt og alle, men samtidig kan man ødelegge mye ved å spørre.

 

Da er det bedre å være lykkelig uvitende. Tror også at man ofte kan få en viss feeling på akkurat det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at folk ikke er forskjellige, men at jeg ikke ser hensikten. Hvorfor har du behov for å legge hans fortid bak deg? Du har jo ikke opplevd den? Jeg ser ikke greia med å måtte utlevere hele livshistorien sin for å få partneren til å stole på seg.

 

Nei, men det er en del av han. Derfor er den viktig. Jeg klarer ikke å stole på mennesker jeg ikke vet noe om.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at folk ikke er forskjellige, men at jeg ikke ser hensikten. Hvorfor har du behov for å legge hans fortid bak deg? Du har jo ikke opplevd den? Jeg ser ikke greia med å måtte utlevere hele livshistorien sin for å få partneren til å stole på seg.

 

Nei, men det er en del av han. Derfor er den viktig. Jeg klarer ikke å stole på mennesker jeg ikke vet noe om.

 

Stoler du noe mer, eller mindre, på han om du finner ut at han har hatt ONS med 10 jenter etter fuktige byturer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...