Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ingen vet hvem jeg er uansett, men hvis folk kommer over tråden tilfeldig hadde de jo kjent det igjen. Jeg fikk de svarene jeg ville i den andre tråden uansett, og nå har jeg uansett fortalt sannheten. :)

 

det detter inn forespørsler rett som det er om å slette/redigere tråder fordi folk har blitt gjenkjent på forumet så akkurat det kan skje raskere enn du aner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mye å skylde på deg selv i flere av de situasjonene du skriver først der. Du skylder for mye på deg selv. Kjerringa er og blir latterlig. Kom over hun så fort som mulig. Bra du slettet hun overalt.

 

Han har også seg selv å skylde på når han ikke dumper denne jenta etter alt som skjedde da de var ute og reiste.

Lenke til kommentar

Ikke mye å skylde på deg selv i flere av de situasjonene du skriver først der. Du skylder for mye på deg selv. Kjerringa er og blir latterlig. Kom over hun så fort som mulig. Bra du slettet hun overalt.

Han har også seg selv å skylde på når han ikke dumper denne jenta etter alt som skjedde da de var ute og reiste.

Nå er det tydeligvis en tråd inne i bildet her jeg ikke har lest, så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

De to siste ukene med dama har vært helt fantatiske, var først noen dager på vestlandet hos diverse familie, og så en tur til London der en kompis også var med. Kunne knapt hatt det bedre. new_woot.gif Bare synd at nå sitter jeg på rekruttskolen og er helt emo fordi jeg savner henne sånn. Gråter nesten bare jeg tenker på henne. hmm2.gif Ser virkelig frem til første perm om to uker. Vurderer nesten å finne en merkelig grunn til å dimme.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Lol, militæret har nok hørt ALLE klagene til lovesick rekrutter som er å høre. De fleste som tar førstegangstjeneste drar jo fra dame ett år. Snakk med de du bor sammen med. De har sikkert noen de savner de også.

Du får ikke dimme fordi du savner kjæresten.

Lenke til kommentar

Vi hadde en i vår gruppe som skulle dimme uansett hva. Så han løy å seg skade i rygg og bein.

 

Men fikk han dimme? Ikke faen før rekrutten var ferdig. Så i 5 uker måtte vi bære sekken hans, vente på han halter seg frem, etc. Alle viste at han juksa og løy.

 

Og når han endelig fikk dimme? Da gikk han normalt ut, hoppet og ropte hurra.

Lenke til kommentar

Akkurat nå hater jeg AFS. Kjæresten min skal på utveksling i ett år til Argentina. Gruer meg sinnsykt og det er ikke lenge til avreise, den 19.august. Jeg får bare bite i det sure eplet og vente på henne, fordi hun er garantert verdt det.

 

Uansett om hun syns det er egoistisk unner jeg henne turen, får oppleve mye nye ting, kulturer, familer osvosv.

 

Har dere hatt noen lignende situasjoner og vil dele erfaringer? Ville satt ultrastor pris på det :)

Lenke til kommentar

TMZ: Damen/eksen din er et latterlig stykke kvinnfolk. Jeg har vært utsatt for like hensynsløse kvinnfolk og selv om det er helt jævlig så kom jeg sterkere ut av det. Så lenge du ikke tar hun tilbake så er du ikke patetisk. Om det skulle skje fortjener du ikke trøst. Drit i hun, lev livet og ha det gøy, selv om det kanskje ikke er så lett nå.

Lenke til kommentar

Akkurat nå hater jeg AFS. Kjæresten min skal på utveksling i ett år til Argentina. Gruer meg sinnsykt og det er ikke lenge til avreise, den 19.august. Jeg får bare bite i det sure eplet og vente på henne, fordi hun er garantert verdt det.

 

Uansett om hun syns det er egoistisk unner jeg henne turen, får oppleve mye nye ting, kulturer, familer osvosv.

 

Har dere hatt noen lignende situasjoner og vil dele erfaringer? Ville satt ultrastor pris på det :)

 

 

Dama var på utveksling i et halvt år i Irland, nå hadde jeg MYE bedre besøksmuligheter enn du har, men det gikk nå greit. (tror dette er ett viktig punkt) Jeg besøkte hun 2 ganger, og hun meg en. Jeg likte det overhodet ikke. Men utveksling uten å se hverandre på et år ville nok vært vanskelig for min del...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...