Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kort tid?

Eg skreiv så.

 

Før det første hadde eg trudd Blizzard kom til å prioritere andre spel først. (Vidare utvikling av WoW, og gjerne Diablo3 som har vore mykje diskutert og er/var godt i gang med utviklinga).

 

For det andre er det strengt tatt ikkje eit behov for StarCraft2. Dei to første spela er Asias svar på 5-mila i Holmekollen, og ser ut til å klare seg utan alt for store endringar. (Dette vil jo sjølvsagt vere avhengig av når spelet faktisk kjem ut.)

Lenke til kommentar

Nåja. Synes starcraft begynner å sprekke gå litt opp i limingen. Greit nok at for eksempel grifikken aldri har vert ekstremt bra. Men det begynner å bli irriterende spille starcraft på widescreen eller skjermer som har mange ganger flere piksler generelt. En annen ting er flyten i starcraft. Blir gang på gang iritert over at probene ikke har noen trafikk regler. Å bevege en probe ut fra de som henter mineraler kan vere et marerit noen ganger. Gleder meg til å få et nytt starcraft med litt mer smooth gameplay.

Lenke til kommentar
Spørs hva du spørr etter, de sier det foreløpig (heldigvis) ikke blir gjort klart for konsoll. Det skal slippes både til Mac og PC samtidig.

8645895[/snapback]

 

Tja, hadde ikke bydd meg i mot med en version til wii... rts til wii må jo funke strålende.

:)

 

selv om *craft seriene seff altid vil være best på pc. :)

Lenke til kommentar

Blizzard avslørte også at spillet har vært under utvikling siden 2003:

 

The panel answered questions on numerous topics, including Starcraft II's development history, which Pardo expained "started shortly after Warcraft III: The Frozen Throne" back in 2003. According to Pardo, the game is "very far along," and that the game is already playable in multiplayer will all three factions.

Kilde: Additional Starcraft II details unveiled (Gamespot)

 

Poster disse gameplay-videoene enda en gang. Få som har sett dem:

 

Protoss-units, del 1 (med engelske kommentarer)

Protoss-units, del 2 (med engelske kommentarer)

Lenke til kommentar
Nåja. Synes starcraft begynner å sprekke gå litt opp i limingen. Greit nok at for eksempel grifikken aldri har vert ekstremt bra. Men det begynner å bli irriterende spille starcraft på widescreen eller skjermer som har mange ganger flere piksler generelt.  En annen ting er flyten i starcraft. Blir gang på gang iritert over at probene ikke har noen trafikk regler. Å bevege en probe ut fra de som henter mineraler kan vere et marerit noen ganger. Gleder meg til å få et nytt starcraft med litt mer smooth gameplay.

8645985[/snapback]

Så du tror ikke det har noe å gjøre med at spillet er snart 10 år gammelt? De hadde fint lite med vide skjermer for 10 år siden :)

Lenke til kommentar
Nåja. Synes starcraft begynner å sprekke gå litt opp i limingen. Greit nok at for eksempel grifikken aldri har vert ekstremt bra. Men det begynner å bli irriterende spille starcraft på widescreen eller skjermer som har mange ganger flere piksler generelt.  En annen ting er flyten i starcraft. Blir gang på gang iritert over at probene ikke har noen trafikk regler. Å bevege en probe ut fra de som henter mineraler kan vere et marerit noen ganger. Gleder meg til å få et nytt starcraft med litt mer smooth gameplay.

8645985[/snapback]

Så du tror ikke det har noe å gjøre med at spillet er snart 10 år gammelt? De hadde fint lite med vide skjermer for 10 år siden :)

8646154[/snapback]

 

 

Jepp og synes derfor det er på tide med 2.0 :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tro hvor lenge de har jobbet med StarCraft 2 i skjul :)

Selv håpet jeg på Diablo 3. Får håpe det er det de annonserer neste gang!

Men det er for all del ingen dårlig nyhet dette her.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...