Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :w00t: Dette har jeg ventet på i flere år! Jeg kommer til å bli den mest usosiale mann på denn ejord så snart spillet kommer ut. Hver så snill Blizzard, ikke ødelegg dette for oss nå. Ta dere tid til å gjøre spillet bra! Jeg vet dere kan klare det. *Juble litt til :w00t: * *Hoppe, sprette og danse bortover gulvet*

 

Snorre :D

Lenke til kommentar
Jeg er bittelitt skeptisk til dette, iallefall utifra bildene og videoene vi til nå har sett. Dette blir ganske litt feil å si, men det ser veldig ut som en StarCraft remake med Warcraft III-motoren, og litt mer funky farger.

 

Blizzard har heldigvis igjen å gi ut et dårlig spill, så jeg tror det skal bli svært spillbart. Nå har jo desverre mange av folkene som jobbet på StarCraft forlatt Blizzard til fordel for andre firmaer, så Blizzard står forran en ganske så stor oppgave her.

 

Jeg krysser fingrene for at oppfølgeren blir StarCraft-navnet verdig, og ikke blir et C&C-type RTS.

8645191[/snapback]

 

Jeg er litt enig, gleder meg til det kommer, men foreløpig ser det veldig likt ut som SC1, veldig mye av de samme unitene osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Trudde i utgangspunktet ikkje at dei kom til å annonsere StarCraft 2 så kort tid etter Brood War. Sjølv om rykta i det siste peikte mot dette spelet, var det ein gledleg overraskelse å få det bekrefta. Kjem vel til å sitte å sjå på filmar/bilete frå spelet i lang tid framover no. Er bare å vinke farvel til eksamenslesing.

Lenke til kommentar
Grafikken ser da konge ut. Hva er det som gjør at grafikken ser ut som en stor tegneserie for femåringer? Den forstod jeg ikke.

8645505[/snapback]

 

Viss du gaar i en leketoybutikk og ser paa eskene til actionfigurer vil du se hva eg mener. Stilige lyseffekter, og det kommer definitivt til aa spilles i singleplayer.

 

Kan forstaa hvorfor blizzard ikke vil lage noe veldig innovativt, hvorfor lage noe nytt naar det er slik en hit i korea per i dag. Og hvorfor lage noe som krever veldig god maskin naar det selges bedre med medium.

 

Er uansett veldig veldig glad for at de valgte aa lage SC2 og ikke noe annet

Lenke til kommentar
Trudde i utgangspunktet ikkje at dei kom til å annonsere StarCraft 2 så kort tid etter Brood War. Sjølv om rykta i det siste peikte mot dette spelet, var det ein gledleg overraskelse å få det bekrefta. Kjem vel til å sitte å sjå på filmar/bilete frå spelet i lang tid framover no. Er bare å vinke farvel til eksamenslesing.

8645670[/snapback]

 

Kort tid? Det er 9 år siden brood war kom ut, det er kortere tid siden forrige spill i både warcraft og diablo-serien kom ut, og det har vært kortere mellom releasene enn 9 (antakelig 10 år i praksis) i alle de andre seriene hittil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg er bittelitt skeptisk til dette, iallefall utifra bildene og videoene vi til nå har sett. Dette blir ganske litt feil å si, men det ser veldig ut som en StarCraft remake med Warcraft III-motoren, og litt mer funky farger.

 

Blizzard har heldigvis igjen å gi ut et dårlig spill, så jeg tror det skal bli svært spillbart. Nå har jo desverre mange av folkene som jobbet på StarCraft forlatt Blizzard til fordel for andre firmaer, så Blizzard står forran en ganske så stor oppgave her.

 

Jeg krysser fingrene for at oppfølgeren blir StarCraft-navnet verdig, og ikke blir et C&C-type RTS.

8645191[/snapback]

 

Jeg er litt enig, gleder meg til det kommer, men foreløpig ser det veldig likt ut som SC1, veldig mye av de samme unitene osv.

 

AtW

8645530[/snapback]

 

vel de kan ikke avvike for mye fra formelen. husk at SC1 er sport på høyt plan i visse deler av verden ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...