Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper for all del spillet ikke blir utsatt! Hvis Blizzard legger seg i hardkjøret nå burde de greie å få det fiks ferdig, balansert og finpusset i løpet av året. Om de trenger mer tid til å finpusse skal de for all del få lov til det. Men håper ikke dette skjer. Det tok nesten livet av meg når WC3 ble utsatt enda et år. :( Men uansett hvordan det går er jeg sikker på at Starcraft 2 kommer til å rocke sokkene mine. Leve Starcraft-franchisen!

 

Snorre :)

 

Edit:

 

Jeg vil minne på at 14-tegnsregelen også gjelder i spill-kategoriene. :)

Lenke til kommentar
Jeg håper for all del spillet ikke blir utsatt! Hvis Blizzard legger seg i hardkjøret nå burde de greie å få det fiks ferdig, balansert og finpusset i løpet av året. Om de trenger mer tid til å finpusse skal de for all del få lov til det. Men håper ikke dette skjer. Det tok nesten livet av meg når WC3 ble utsatt enda et år.  :( Men uansett hvordan det går er jeg sikker på at Starcraft 2 kommer til å rocke sokkene mine. Leve Starcraft-franchisen!

 

Snorre :)

 

Edit:

 

Jeg vil minne på at 14-tegnsregelen også gjelder i spill-kategoriene. :)

8649062[/snapback]

 

Tviler på det kommer ut før 2008 hvertfall. Ser ut som de har fått gjort en del da, så håper det ikke tar for lang tid.

 

Anbefales: http://youtube.com/watch?v=i29BOYwzfrs

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...