Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Informasjon om nye enheter og flere gameplayvideoer blir å finne i augustutgaven av PC Gamer. Selges det bladet i Norge?

 

Then, in August, we’ve got, you guessed it: StarCraft II. After a 9-year absence, the Protoss, Zerg, and Terran forces are battling it out once again, this time in a beautiful, fully 3D world. We didn’t just go to South Korea for the announcement—no, we went to Blizzard before the announcement and sat down with SC2’s project leads to pick their brains, see the game in action, and get exclusive screens and details on new units that you won’t read about anywhere else. And, much like the July issue, you’ll probably want to opt for the disc-edition because we’re planning to pack it with exclusive StarCraft II gameplay footage.

http://www.pcgamer.com/archives/2007/05/announcing_our.html

 

post-44038-1180290994_thumb.jpg

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

US, britisk og svensk utgaven selges på Narvesen. ;)

 

*redigerings*

Jeg ser at det er den britiske utgaven du viser lenke fra. Bladet kommer dog ikke i salg før slutten av august her til lands. Selv abonnerer jeg og sparer på den måten tusen kroner i året siden jeg allikevel kjøper alle 13 numrene av den britiske utgaven.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar

Jeg mener jeg lenket fra den amerikanske utgaven. Uansett: Er det ikke slik at august-nummeret kommer i salg én måned før? Spillmagasinene pleier å gi ut juni-nummeret i mai, juli-nummeret i juni, og så videre.

 

Edit: Fant det ut nå. Bladet kommer 26.juni, sannsynligvis noe senere her i Norge.

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

Blizzard har nå røpet at Starcraft 2 ikke kommer i 2007. I et intervju med MSNBC sier Rob Pardo følgende:

 

MSNBC: Speaking of secrets, what is your timeline for release for “StarCraft II?”

 

ROB PARDO: It’s a secret! I can give you the old Blizzard mantra of: “It’ll ship when it’s ready,” but it’s something that historically, we’ve learned to keep release dates really close to the vest. I think all game developers are extremely optimistic, and we used to give optimistic dates and we’d disappoint our fans when we didn’t hit them. So now, I think we’ve just gotten more gun shy. The only thing I can give you [that’s] concrete is it’s not going to be this year. Some people were hoping, because of how advanced the game looks, that we’d have it out by Christmas, but that’s definitely not happening.

 

LES HELE INTERVJUET HER

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...