Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen overraskelse, men likevel en svært gledelig nyhet. Grafikken ser god ut, om ikke overveldende, men om det betyr at de i stedet prioriterer vanvittige enhetsmengder er det utelukkende en god ting. SC er det blizzard universet som har engasjert meg mest (noe som sier en hel del), og cutscenes er på plass og like imponerende som alltid.

 

Mest spennende er om den nye rasen dukker opp, på FAQen unngår de spørsmålet om antall raser ved å understreke at de tre originale vil dukke opp alle sammen, men for de av oss (de fleste regner jeg med) som spilte det "hemmelige" BW brettet virker det jo merkelig om ikke denne tråden blir surret opp...

 

MP regner jeg med at blir bra, håper særlig at de driter i heroes og rpg elementer, og gjerne reduserer betydningen av micromanagement også. Det siste gjør de sikkert ikke dog. Snufs.

 

Blir nok uansett verdt prisen av spillet bare for å få med seg historien. Gleder meg nå.

Lenke til kommentar

dette blir digg :)

 

bare en liten kjip ting: (copy fra msn samtale med kamerat)

 

Spirre sier:

jaja nå må jeg vel PRØVE å runde starcraft....igjen....for fjerde gang.....

MAD sier:

hehe

Spirre sier:

hver gang jeg spiller det så kommer jeg ganske langt, og så går noe til helvete, som en formatering uten å ha backup av savegame eller at en video sekvens henger seg og jeg blir så foprbanna at jeg sletter alt :thumbdown:

Spirre sier:

uten backup av savegame...

Spirre sier:

:roll:

Lenke til kommentar

Nå mangler vi bare Diablo III så har Blizzard levert oppfølgere til samtlige av mine favorittspill.

 

Nå mangler det bare at noen annonserer System Shock III og Realms of the Haunting II.

For å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde overlevd en slik nyhet.

Lenke til kommentar

Ja en av de bedre nyhetene jeg kunne våkna til for å si det sånn. Har vært stamgjest på diverse fan-sites siden Broodwar ble litt slitt i kantene når WC3 introduserte 3D og sin type gameplay.

 

JEG GLEDER MEG SÅ SYKT TIL DET HER, for jeg personelig syntes både Diablo og Warcraft må se seg slått av potensialet til Starcraft-franchisen. Starcraft hadde (for gammelt til å gi samme sjarm nå) den beste RTS-stemningen jeg har vært borti, beste balanseringen, festligste unitsene med sine respektive strategiske formål - og den mest engasjerende historien.

 

Jeg er lei sverd, mana, polearms og leather tunics.

Nå skal det bli plasma, shields, warp og pylons.

DÆVEN som jeg gleder meg!

 

:xmas: i mai!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...