Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Likte aldri originalen, og jeg ble ærlig talt litt skuffet over at de annonserte SC2. Ville heller hatt WarCraft 4, i og med at jeg syns fantasy og orcer er langt å foretrekke framfor scifi og aliens. Menmen, smak og behag. De som likte originalen blir vel forhåpentligvis fornøyde (noe jeg regner med at de blir, Blizzard er jo ikke akkurat de som har en historie med laber spillkvalitet å se tilbake på) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte aldri originalen, og jeg ble ærlig talt litt skuffet over at de annonserte SC2. Ville heller hatt WarCraft 4, i og med at jeg syns fantasy og orcer er langt å foretrekke framfor scifi og aliens. Menmen, smak og behag. De som likte originalen blir vel forhåpentligvis fornøyde (noe jeg regner med at de blir, Blizzard er jo ikke akkurat de som har en historie med laber spillkvalitet å se tilbake på) :)

8649739[/snapback]

Nei vettuhva :thumbdown: Neida, men nå er det for min del NOK orcer og sverd, er faktisk dritlei hele medieval-konseptet. Så jeg sitter her med smil helt opp til den øverste kvisa!
Lenke til kommentar
Hadde denne nyheten kommet for lenge siden hadde jeg vært på gråten av glede. Men nå ser det ganske ut som at vi får enda et Tiberium Wars med litt forandring.

 

Skulle også gjerne sett Warcraft 4, men sier ikke at Starcraft 2 blir dårlig ^^

8649763[/snapback]

Ser ikke så mange likheter mellom SC/SC2 og Tiberium Wars.

 

1. Det er et RTS spill.

2. Det er i fremtiden?

Lenke til kommentar
Likte aldri originalen, og jeg ble ærlig talt litt skuffet over at de annonserte SC2. Ville heller hatt WarCraft 4, i og med at jeg syns fantasy og orcer er langt å foretrekke framfor scifi og aliens. Menmen, smak og behag. De som likte originalen blir vel forhåpentligvis fornøyde (noe jeg regner med at de blir, Blizzard er jo ikke akkurat de som har en historie med laber spillkvalitet å se tilbake på) :)

8649739[/snapback]

Nei vettuhva :thumbdown: Neida, men nå er det for min del NOK orcer og sverd, er faktisk dritlei hele medieval-konseptet. Så jeg sitter her med smil helt opp til den øverste kvisa!

8649768[/snapback]

 

Vel, men jeg er av typen som sitter hjemme og nerder med Tolkiens alvespråk, så det sier vel kanskje seg selv at jeg foretrekker orcer og alver framfor aliens :p

 

Men jeg syns faktisk StarCraft: Ghost virket lovende, men det ble, selvfølgelig, kansellert :no:

Lenke til kommentar

Jaja, det er lov å engasjere seg urovekkende mye i ting, er bare moro det. Men jeg syns personelig at hele konseptet med "WoW" og "Lotr" og "Warhammer" osv har blitt strekt så langt som jeg gidder å være med. Blir moro med litt sci-fi forandring, og Starcraft-franchisen er den jeg liker best av alt Blizzard har pøst på med de siste årene.

 

Så dette blir mildt sagt konge!

Lenke til kommentar
Til folk som ønsker sec WC4, det kommer aldri. Blizz har sagt at WoW fører wc loren videre ;/

8650256[/snapback]

Og hvorfor skulle de ikke kunne fortsette historien i et eventuelt Warcraft 4? Er det noen som helst grunn til at det fint går ann å fortsette en historie fra et rts til et mmorpg og ikke motsatt? En annen ting er jo selvfølgelig det faktum at, selv om de fortsetter historien videre på noen WOW-ekspansjoner, trenger de ikke å gjøre dette for alltid. Jeg er ganske sikker på at det før eller siden kommer et nytt Warcraft-rts. Og som min far sa, man skal aldri si aldri. Synes du kommer med ganske bastante og skråsikre påstander her.

 

Snorre ;)

Lenke til kommentar
Som sagt, blizzard har informert om at WoW vil bringe historien videre, det vil ikke komme en WC RTS oppfølger.

 

Det kan neppe være skråsikkre utsagn da blizzard har kommet med informasjonen selv..

8650501[/snapback]

 

Har de faktisk sagt svart på hvitt at de aldri skal slippe ett nytt WC spill ? Kilde ?

 

 

Og så må jeg bare si at jeg gleder meg veldig :dribble:

Lenke til kommentar
Det ser ikke ut til a vere så mye nyt bare bedre grafikk som ikke har så mye å si for meg men men

8649839[/snapback]

Hvorfor forandre noe som er perfekt?

Never change a winning team.

Det er ikke gull alt som... nei, faen det ble feil.

8649954[/snapback]

Add moar heroes!!

 

Jeg satser på release i desember.

Lenke til kommentar

Det viser seg jo at de har puslet med dette spillet siden 2003. Hvor mange har ikke spurt dem om det kommer et Starcraft 2, og hvor mange ganger har de ikke svart: "Ehh nei vi driver ikke med noe sånt nå, kanskje i fremtiden" ?

 

Ville saltet godt jeg.

Endret av DaWeed
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...