Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker nok ikke navnene gitt, begynner som sagt å bli noen år siden. Jeg var også over 20 når jeg var der, så hvordan det er med aldersgrenser vet jeg ikke.

 

Jeg husker dog at et av stedene vi var en del på lå nede ved stranda, i nærheten av Hotel Barcelona, ikke så langt fra Las Ramblas. Måtte over en gangbro som gikk over havnebassenget. Utestedet lå inne i et slags kjøpesenter. Forholdsvis godt gjemt plass.

 

Forresten er det metrobane i Barcelona som funker fjell :)

 

Edit: Litt trøbbel med Firefox her...

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

må vel å sjekke utelivet ja, hva heter de plassene du var på da ?

er det noen gode 18års plasser ? eller kommer du inn overalt ?

 

Det er stor krise i Spania, så så lenge du ikke ser ut som en 12åring og er villig til å bruke litt pesetas inne på utestedet kaster ingen deg ut.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Den er da så søt atte :)

 

On-topic: Dere som har som mål å besøke alle land i verden: Hva er motivasjonen? Jeg forstår jo et ønske om å se mest mulig av verden, men: a) å krysse av et land på lista betyr jo ikke nødvendigvis at man har sett så mye (det kan være enorme variasjoner innad i et enkelt land), og b) enkelte land er ikke spesielt severdige (ja, Kosovo, jeg ser på deg).

Lenke til kommentar

Drar til Krakow om et par dager. Tips mottas med takk.

 

Krakow var kanon forøvrig. Likte Polen veldig!

 

Neste tur blir til samme land - denne gangen byen Szczecin. Skal kjøre ned med en kompis som har studert der i et par år om to ukers tid. Kikke litt på byen og utelivet regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...