Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Oppdatering: Det ble 19 dager, og ferien begynner i Saigon, og slutter i Bangkok! De andre reiser hjem den 24, men jeg vurderer nå å være der en uke ekstra, sett at jeg kan få forandret flytider uten å betale for mye ekstra. Noen som har anbefalinger til hvor jeg eventuelt kunne reist denne uken? Eneste kravene jeg har er at det er raskt og billig å komme seg der fra Bangkok, og at det er grei plass å reise når du er alene :) Kambodsja, Vietnam og muligens Laos er plasser vi skal innom før dette.

Man bruker da kun navnet Ho Chi Minh i Vietnam. Saigon er et gammelt fransk navn.

 

Yangon er jo veldig spennende å reise til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 turer bak meg i år, Drar til Sør Korea og Japan til uka, så er Fillippinene booket i Juni.

Da blir det en reise pause frem til slutten av September, ikke bestemt noe enda da.

Lotus lantern festival hvor man feirer buddas bursdag er i Seoul 10-12 mai i år og det er noe du absolutt bør få med deg om du har mulighet for det. På lørdag er antagelig de største opptogene.

 

Regner med at du vet at det regner veldig mye på Filippinene om sommeren.

Lenke til kommentar

Lotus lantern festival hvor man feirer buddas bursdag er i Seoul 10-12 mai i år og det er noe du absolutt bør få med deg om du har mulighet for det. På lørdag er antagelig de største opptogene.

 

Regner med at du vet at det regner veldig mye på Filippinene om sommeren.

 

Drar torsdag 16 Mai så da er nok den festivalen over gitt, skal til Busan og ikke Seoul, men takk for tips.

 

Hørt at det regner bra i Juni, men det tåler man. :D

Lenke til kommentar
Blir Riga på meg på sensommeren... billigste reiser når jeg sorterer på Finn. Skal visst være skikkelig fint der også på sommeren.

Gamlebyen i Riga er fin hele året, bare pass deg for å bli lurt inn på dyre klubber og barer. Det er også mange luringer som kjører taxi der.

 

På sommeren er det også fint å ta en tur bil badebyen Jurmala like ved.

Lenke til kommentar

God tur!

 

Jeg har aldri vært i USA før, men ønsker å forandre på dette til nyttår dersom økonomien tillater det. For min del er en av de største gledene ved å reise å spise og drikke, samtidig som jeg er interessert i historie og arkitektur. Er ikke veldig interessert i shopping. Er det noen steder dere anbefaler mer enn andre dersom mat og drikke er fokuset for turen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...