Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Denne måneden går turen til Salzburg, Kirkenes og Cambridge.

 

Etter dette er 9 andre turer allerede booket.

 

Du sa tidligere at du var glad i å reise, og derfor sparte masse penger for reiser. (Var vel noe i den duren du sa?).

 

Da har jeg enda et spørsmål, hvem drar du sammen med? Alene? Sammen med forskjellige folk hver gang? Folk du møter? Venner av deg som også elsker å reise?

 

Liker måten du lever på :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sa tidligere at du var glad i å reise, og derfor sparte masse penger for reiser. (Var vel noe i den duren du sa?).

 

Da har jeg enda et spørsmål, hvem drar du sammen med? Alene? Sammen med forskjellige folk hver gang? Folk du møter? Venner av deg som også elsker å reise?

Jeg har sagt at jeg prioriterte å reise. De fleste i Norge kan reise akkurat de ve ønsker om de bare prioriterer det.

 

De fleste jeg kjenner offline prioriterer veldig forskjellig. Har derfor gitt opp med å prøve å få folk med på tur, men det skjer likevel av og til, sist for en måned siden. Om jeg er noe sted lengere enn en helg eller reiser rundt treffer jeg ofte noen jeg reiser litt sammen med. Det hender også at jeg arrangerer litt mer kompliserte utflukter til nabolandet og slikt, har fått skryt på at jeg var flink til dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Håper Iran. :) Har vært på ferie i Iran tidligere, og det er et FANTASTISK land. Det negativ er at landet er preget av en økonomisk krise, takket være vesten. Befolkningen er også veldig patriotisk, så vel som rasistisk, men kulturen og alt annet med landet er utrolig fantastisk.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

- Juli, 2 uker rundt omkring i Norge og Sverige

- August, Houston hele måneden

- September, New Orleans og Austin, et par dager hvert sted

- Oktober, Cancun 8 dager

- November, Orange County CA, en uke

- Desember, New York, 5 dager

- Januar (ingenting så langt)

- Februar, Colombia, 2.5 uke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
xian må være det mest oppskryte stedet i hele kina, terracotta hæren er synsykt skuffende
Det har vel også litt gammel bymur, tlitt pagoderog fontener. Turen var uansett skammelig billig så jeg klarte ikke stå over.

 

Håper uansett på at jeg klarer finne en terrakotta-kopi jeg kan ta med meg, regner med at det ikke mangler på tilbud.

Lenke til kommentar

Starter min 3-ukers interrailtur til mandag. :)

Interrail er en fin måte å feriere på, men ikke dra til for mange steder. Det blir mye stress. Var på min første interrailtur for omtrent 40 år siden, og for et par år siden gjorde vi det igjen.

 

I år blir det en tur til nordnorge, og en uke i syden etterpå. Ikke veldig spennende, men bra rekreasjon.

Lenke til kommentar

Interrail er en fin måte å feriere på, men ikke dra til for mange steder. Det blir mye stress. Var på min første interrailtur for omtrent 40 år siden, og for et par år siden gjorde vi det igjen.

 

I år blir det en tur til nordnorge, og en uke i syden etterpå. Ikke veldig spennende, men bra rekreasjon.

 

Som søring ble jeg overrasket hvor nydelig det var i Lofoten. Har vært i Bodø også, det var ikke like fint.

Takk for tipset, forresten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...