Gå til innhold

PS3 kioskene ute nå...


And.rs

Anbefalte innlegg

Testa motorstorm på platekompaniet Oslo City.

Bildet så ikke bra ut, pussige farger, jækla utydelig skrift i menyer osv.

Spillet i seg selv var kult, synes fartsfølelsen er god. Det er jo en steinrøys man kjører rundt i også da...

Motorbike var et helvete å kjøre, trenger trening der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått PS3 i hus nå, og må si at den fungerer bedre en forventet. Det med at teksten på menyen er rar har med feil innstilling av oppløsning.

Når jeg startet den var det slik her også. Lekte litt rundt med display settings og vips så var problemet borte. Har hørt at blu-ray skal ha hakket under avspilling. Av de 20 minuttene jeg har sett av The Departed har jeg ikke merket noe som helst til det. Løp å kjøp. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har fått PS3 i hus nå, og må si at den fungerer bedre en forventet. Det med at teksten på menyen er rar har med feil innstilling av oppløsning.

Når jeg startet den var det slik her også. Lekte litt rundt med display settings og vips så var problemet borte. Har hørt at blu-ray skal ha hakket under avspilling. Av de 20 minuttene jeg har sett av The Departed har jeg ikke merket noe som helst til det. Løp å kjøp.  :thumbup:

8157222[/snapback]

Hvordan tv har du fez?

Hvordan syntes du kvaliteten på departed (blu-ray) er i forhold til dvd? Departed skal jo være en av de peneste blu-ray titlene så langt.

Lenke til kommentar

Hei!

Tror dere at Sony er oppmerskomme om at flere av kioskene er feiltilkoblet? Jeg synes vi burde informere Sony om dette. Dette er jo helt tåpelig av Sony å ikke sette opp konsollene riktig. Og hvis det er slik at det er butikken sitt ansvar å sette opp disse kioskene, så viser dette den inkompetansen som florerer i spillbutikker.

Lenke til kommentar

slik det virket for meg så var demomaskinene stilt inn med en demo. Det vil si at man ikke kunne trykke noen knapp som fikk deg ut i valgmeny eller noe. Så derfor var det motorstorm i den ene butikken og F1 i den andre.

 

Så på dette tidspunktet tror jeg ikke helt det. Men kan da være senere. Virket som veldig begrenset tilgang på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
slik det virket for meg så var demomaskinene stilt inn med en demo. Det vil si at man ikke kunne trykke noen knapp som fikk deg ut i valgmeny eller noe. Så derfor var det motorstorm i den ene butikken og F1 i den andre.

 

Så på dette tidspunktet tror jeg ikke helt det. Men kan da være senere. Virket som veldig begrenset tilgang på dette tidspunktet.

8157606[/snapback]

 

Tja, kiosken på Oslo City kjørte en trailer da jeg gikk forbi.

Avslutta traileren bladde litt rundt i menyene, gikk på games, valgte motorstorm ( F1 var en option ja) og vips...

Lenke til kommentar

Stemmer at man kan rote litt rundt i menyene å starte forskjellige spill og videosnutter på disse kioskene. Virket ikke som folk skjønte at det var bare å holde inn "PS-knapppen" på kontrolleren for å gå til hovedmenyen. (Kanskje fordi de aldri har spilt på en 360 før :p)

Lenke til kommentar
Stemmer at man kan rote litt rundt i menyene å starte forskjellige spill og videosnutter på disse kioskene. Virket ikke som folk skjønte at det var bare å holde inn "PS-knapppen" på kontrolleren for å gå til hovedmenyen. (Kanskje fordi de aldri har spilt på en 360 før :p)

8158273[/snapback]

jeg prøvde det. Men det var no go der. (siden jeg har 360 så var jo det naturlig) Men kan være jeg ikke holdt den inne lenge nok. Men jeg fikk da spilt de spillene jeg ville uansett. Ville kanskje og spilt litt resistance og. Men ellers var det veldig greit.

Lenke til kommentar
Hei!

Tror dere at Sony er oppmerskomme om at flere av kioskene er feiltilkoblet? Jeg synes vi burde informere Sony om dette. Dette er jo helt tåpelig av Sony å ikke sette opp konsollene riktig. Og hvis det er slik at det er butikken sitt ansvar å sette opp disse kioskene, så viser dette den inkompetansen som florerer i spillbutikker.

8157469[/snapback]

 

Ikke minst den inkompetansen som florerer blant mannen i gata, som antagelig er fornøyd med composite-kabelen som følger med maskinen.

Lenke til kommentar
Hei!

Tror dere at Sony er oppmerskomme om at flere av kioskene er feiltilkoblet? Jeg synes vi burde informere Sony om dette. Dette er jo helt tåpelig av Sony å ikke sette opp konsollene riktig. Og hvis det er slik at det er butikken sitt ansvar å sette opp disse kioskene, så viser dette den inkompetansen som florerer i spillbutikker.

8157469[/snapback]

 

Ikke minst den inkompetansen som florerer blant mannen i gata, som antagelig er fornøyd med composite-kabelen som følger med maskinen.

8158749[/snapback]

 

Det var det samme lurvete bildet på kiosken hos EB games i byporten (oslo).

Pussig, har alltid trodd at folka der er " in the know". Disse kioskene burde strengt tatt vært idiotsikre, plugg i kontakten, slå på og alle tilkoblinger/ innstillinger er optimalisert for å

gi et så godt inntrykk av konsollen som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at kioskene er stilt inn feil vil jeg ikke legge skylden på de som jobber på diverse butikker, heller instruksjonene fra leverandøren. Butikkansatte har da ikke tid til å stå å fikle og styre dritlenge med utstyr de fleste aldri har rørt. Ett enkelt ark med fremgangsmåten hadde jo spart leverandør for adskillig trøbbel.

Lenke til kommentar

Prøvde motorstorm demo på en PS3 demostasjon i dag. 720p. Så bra ut - god fartsfølelse. (Fyren i butikken ba meg ikke prøve F1 demoen - den var bob bob sa han. :) ) Grafikken er milevis fra det vi så i de vidoene for lenge siden. Men dette er vel diskutert til døde. Men fartsfølelsen i "first person" synes jeg var god.

 

Men fy.f... for en kontroller! Når/hvis det blir PS3 så må jeg finne en kontroller av et annet merke for å holde ut. Den passet absolutt ikke i hendene min.

 

Prøvde å styre med motion sensor bevegelse greia litt i Motorstorm... hehe. Da jeg kjørte bil med den så gikk det rimelig greit. Men med motorsykkel så var det umulig for meg å kontrollere. Da måtte jeg styre med spakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...