Gå til innhold

PS3 kioskene ute nå...


And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i utlandet ganske lenge nå så jeg vet ikke om det er tatt opp før, men var nettopp på spaceworld på Vinterbro og der var det en PS3 kiosk. Demoene jeg fikk prøvd var Motorstorm of F1.

 

Verd å ta turen hvis man lurer på om man skal kjøpe...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel kiosker rundt om kring på de fleste Elkjøp-butikker og. Har ikke testet den i butikk enda, men et par ganger hjemme hos en jeg kjenner. Dette er litt offtopic, men er det bare jeg som synes Motorstorm går litt tregt?

8135119[/snapback]

 

motorstorm har blitt raskere og raskere med tiden..og 1.persons kamera skal vist få det til og gå litt rakskere...boosten vil jo og hjelpe på...

Lenke til kommentar
Er vel kiosker rundt om kring på de fleste Elkjøp-butikker og. Har ikke testet den i butikk enda, men et par ganger hjemme hos en jeg kjenner. Dette er litt offtopic, men er det bare jeg som synes Motorstorm går litt tregt?

8135119[/snapback]

 

Er litt enig i at det går tregt, men spillet har forbedret seg grafisk siden jeg prøvde det sist, så jeg ble faktisk ganske imponert.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg testet nå PS3 på Electroworld/spaceworld i Sandvika. Grafikken var bra. Men jeg synes bildekvaliteten var meget dårlig. Bildet var helt uskarpt, så ut som de hadde koblet den til via compositt og ble oppskalert til 720P. Selv om jeg tviler fordi Tven viste at signalet var i 720P. Dette er jo offisielle kiosker fra Sony, så jeg utelukker det at konsollen er koblet feil. Det er heller ikke mulig å gå inn på settings eller noe fordi konsollene er i Demo modus.

Noen som også hadde lignende "symptomer" på de kioskene dere besøkte?

Lenke til kommentar
vet det! :D:) testa ps3 på eb-games på oslo s på lørdag! :)

8135084[/snapback]

 

Var der på lørdag en tur jeg og, men fikk ikke prøvd den. Det var så mange som sto i kø for å spille. :(

 

Var det bare meg, eller var den tven ganske dårlig? Så ikke på langt nær så bra ut som jeg hadde forventet...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
vet det! :D:) testa ps3 på eb-games på oslo s på lørdag! :)

8135084[/snapback]

 

Var der på lørdag en tur jeg og, men fikk ikke prøvd den. Det var så mange som sto i kø for å spille. :(

 

Var det bare meg, eller var den tven ganske dårlig? Så ikke på langt nær så bra ut som jeg hadde forventet...

8138780[/snapback]

Ja jeg ble også skuffet over bildekvaliteten. Jeg mistenker at dem har koblet til via kompositt. Men det er kan ikke være tilfellet fordi disse kioskene er jo offisielle fra Sony. Så det er jo direkte dårlig reklame for Sony ved å vise frem PS3 på Tver som ikke repesenterer den grafikken som man får.

Lenke til kommentar
Så det er jo direkte dårlig reklame for Sony ved å vise frem PS3 på Tver som ikke repesenterer den grafikken som man får.

8138963[/snapback]

 

Men nå er det jo faktisk den grafikken man får, out of the box. Så den er da representativ for hva man faktisk får (uten å måtte kjøpe noe ekstra).

Lenke til kommentar
Nei, det er der du tar feil. Ja, det er mere begrenset. Du kan ikke prate med de du ikke har på friend lista eller møtt før i ett online spill. Derfor er det limited(BEGRENSET), ergo er det ikke en løgn!

8139073[/snapback]

 

Her sier du jo selv at kommunikasjonen ikke er begrenset til vennelista. Og det var det som var den usanne delen av påstanden. Ergo det er løgn.

8139145[/snapback]

 

Burde jo kanskje ikke hatt med monitoren heller siden det er noe ekstra du må kjøpe. Out of the box så får man vel ingenting av ps3 uten ekstra utstyr`:)

Lenke til kommentar
Burde jo kanskje ikke hatt med monitoren heller siden det er noe ekstra du må kjøpe. Out of the box så får man vel ingenting av ps3 uten ekstra utstyr`:)

8139421[/snapback]

 

Jeg tror primært sony har siktet seg inn på målgruppen "de som alt har tv". Men det tror jeg egentlig du selv skjønner og. Faktum er at man ikke får HD på ps3 uten å måtte gå til innkjøp av ekstrautstyr. Og da er det vel rimelig at de viser hva maskinen i realiteten byr på i disse kioskene. Synes hvertfall det er helt greit jeg.

Lenke til kommentar
Så det er jo direkte dårlig reklame for Sony ved å vise frem PS3 på Tver som ikke repesenterer den grafikken som man får.

8138963[/snapback]

 

Men nå er det jo faktisk den grafikken man får, out of the box. Så den er da representativ for hva man faktisk får (uten å måtte kjøpe noe ekstra).

8139408[/snapback]

Nei, jeg snakker ikke bare om grafikk, men også om bildekvalitet. Altså, de kioskene kjører på HD ready tver. Og som du sikkert vet så blir bildekvaliteten dårlig når du sender et SD signal som skal oppskaleres til en tv som har HD oppløsning. Og situasjonen blir vel ikke bedre når man allerede sender signalet via kompositt. Du har vel sett en PS2 koblet opp mot en HDTV?

De som ikke har HDTV, vil jo få et bilde som er mye bedre enn det som ble vist i kiosken.

Hvis man har klart å betale 10.000+ for en hdtv så bør man søren meg har råd til en HDMI kabel til 200kr fra Clas Ohlson.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...