Gå til innhold

PS3 kioskene ute nå...


And.rs

Anbefalte innlegg

Vel, det står at tven min ikke har "Component video inputs" men at den har "2 RGB Scart sockets". Er det verdt det å kjøpe en RGB kabel? Og hvis dette er saken, må jeg ha en spesiell type til å koble til min ps3? :p

 

EDIT: Jeg beklager o/t, men folkene på tvseksjonen av forumet er virkelig ubrukelige.

8195203[/snapback]

Har ikke PS3, men jeg kjøpte RGB kabel til PS2 for en stund siden og angrer på at jeg ikke gjorde det før. Absolutt verdt penga å investere i en RGB kabel. Blir MYE klarere bilde. Og ja, det _er_ ganske stor forskjell. Se på bildet lenger opp i tråden.

Sony lager RGB kabler for PS. Du får kjøpt den i en spillsjappe. Det finnes andre merker også, men sony kabelen funker kjempebra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det verdt det å kjøpe en RGB kabel? Og hvis dette er saken, må jeg ha en spesiell type til å koble til min ps3? :p

 

8195203[/snapback]

 

Lov oss ein ting, ikkje sitt igjen med kompositt kablene som folger med. Du kan forresten bruke RGB-kabelen til PS2 paa PS3. Saa skaff deg den uten a nole.

Lenke til kommentar
Var altfor mange fjortiser som sto rundt og oohet og aahet til at jeg gadd å vente på at den ble ledig for å prøve noe annet. ;)

8163400[/snapback]

 

Far out. Har hørt det var wii som var konsollen for kidsa jeg :!:

8195945[/snapback]

Nei, den blir altfor "barnslig" for fjortissene som vil ha blod, vold og mer blod!

Lenke til kommentar
Lov oss ein ting, ikkje sitt igjen med kompositt kablene som folger med. Du kan forresten bruke RGB-kabelen til PS2 paa PS3. Saa skaff deg den uten a nole.

8196080[/snapback]

 

Brukte nok desverre komposittkabelen på ps2. Visste aldri bedre :cry::p

 

Noen som vet hvor man får tak i?

Lenke til kommentar

Jeg bor for tiden i Danmark og var en liten tur innom Merlin. (Noe ala Spaceworld).

Der var det kommet opp en PS3 kiosk, og det stod en flokk rundt og spilte Motorstorm.

Jeg prøvde å ikke se på selve konsollen eller spillet, da jeg gleder meg stort til premieren hjemme i egen stue på fredag.

Likevel kom øynene til å flakke over Motorstorm på skjermen.

Og jeg har bare én ting å si.

SYKT BRA GRAFIKK.

 

Ja, jeg er mega grafikk-hore, og grafikk teller kjempemye for min del.

Når jeg har lagt en god bunke tusenlapper på bordet for HD-projektor og HD-plasma, så er det ikke for å spille i Pal-oppløsning for å si det slik.

 

Og som sagt. SYKT GOD GRAFIKK.

Ikke noe tvil om at denne kiosken er koblet opp med riktig kable og rette innstillinger.

 

Glede seg til fredag.

 

Men sykt forskjell i priser da.

Vi har ca 10% valutaforskjell mellom Danmark og Norge, men Elgiganten (så godt som Elkjøp i danmark) tar 399,- for MotorStorm.

Ser at Elkjøp Norge tar noe så rått som 595,-

Kan det være riktig.

 

Alle andre priser har vært rimelig - 10% her nede pga valutaforskjellen.

Billigste bundle med Cod3 og Talladega Nights betalte jeg 5.395,- for, og hjemme i norge lå vel den ca 10% over.

Da skulle vel MotorStorm til 399,- danske koste noe slik som 449,- norske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg bor for tiden i Danmark og var en liten tur innom Merlin. (Noe ala Spaceworld).

Der var det kommet opp en PS3 kiosk, og det stod en flokk rundt og spilte Motorstorm.

Jeg prøvde å ikke se på selve konsollen eller spillet, da jeg gleder meg stort til premieren hjemme i egen stue på fredag.

Likevel kom øynene til å flakke over Motorstorm på skjermen.

Og jeg har bare én ting å si.

SYKT BRA GRAFIKK.

 

Ja, jeg er mega grafikk-hore, og grafikk teller kjempemye for min del.

Når jeg har lagt en god bunke tusenlapper på bordet for HD-projektor og HD-plasma, så er det ikke for å spille i Pal-oppløsning for å si det slik.

 

Og som sagt. SYKT GOD GRAFIKK.

Ikke noe tvil om at denne kiosken er koblet opp med riktig kable og rette innstillinger.

 

Glede seg til fredag.

 

har du røyka sokkene dine eller?

det er søren meg ikke sykt bra grafikk med store bokstaver.

ikke noe nytt grafisk sett, jeg er også ganske opptatt av grafikk, MS imponerte meg ikke.

Gears Of war derimot, fikk jeg hakeslepp av.. det er sykt bra grafikk med store bokstaver. det er ihverfall et steg videre når det gjelder grafikk fra last-gen.

Lenke til kommentar
Far out. Har hørt det var wii som var konsollen for kidsa jeg  :!:

8195945[/snapback]

 

Tror du finner få spillere av hankjønn i aldersgruppen 13-16 som vil innrømme at de spiller noe så lite maskulint som et Wii-spill. Her skal det være gråtoner, muskuløse hjernedøde soldater av GoW kaliber, motorsager og blodsprøyt! ;)

Lenke til kommentar
ikke noe nytt grafisk sett, jeg er også ganske opptatt av grafikk, MS imponerte meg ikke.

Gears Of war derimot, fikk jeg hakeslepp av.. det er sykt bra grafikk med store bokstaver. det er ihverfall et steg videre når det gjelder grafikk fra last-gen.

8199815[/snapback]

 

Dette er en PS3 tråd, og ja, jeg har GeOW til min 360. Så lar vi den konsollen og det spillet ligge.

MotorStorm imponerte i alle fall meg.

Kanskje der hvor du så det ikke var under optimale forhold.

(Som kabel, innstillinger, kvalitet på skjerm osv)

Den jeg så var i alle fall gnistrende.

 

Så får vi heller være enige om å være uenige.

Lenke til kommentar

Jeg testa PS3 på Byporten (ebgames) og Oslo City (Platekompaniet). Er det bare meg eller er bildet forferdelig lyst? Nesten som de har klikka med gamma'n eller noe. Jeg la merke til dette på diverse spilltrailere osv og, så det virker ikke som man kan gi tv'en skylda?

 

Jeg venter bare på at de viser et litt bedre spill enn Motorstorm, for det var jo bare kjedelig. Grafikken imponerte meg ikke noe særlig heller. De skulle fyrt opp Gran Turismo HD eller noe. :)

Lenke til kommentar
Jeg testa PS3 på Byporten (ebgames) og Oslo City (Platekompaniet). Er det bare meg eller er bildet forferdelig lyst? Nesten som de har klikka med gamma'n eller noe. Jeg la merke til dette på diverse spilltrailere osv og, så det virker ikke som man kan gi tv'en skylda?

 

Jeg venter bare på at de viser et litt bedre spill enn Motorstorm, for det var jo bare kjedelig. Grafikken imponerte meg ikke noe særlig heller. De skulle fyrt opp Gran Turismo HD eller noe. :)

8200131[/snapback]

Enig med at en Gran Turismo HD demo hadde lokket til seg flere fremtidige kjøpere. Men er det flere som synes at Formula demoens grafikk var elendig? PS2 har bedre grafikk enn det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
ikke noe nytt grafisk sett, jeg er også ganske opptatt av grafikk, MS imponerte meg ikke.

Gears Of war derimot, fikk jeg hakeslepp av.. det er sykt bra grafikk med store bokstaver. det er ihverfall et steg videre når det gjelder grafikk fra last-gen.

8199815[/snapback]

 

Dette er en PS3 tråd, og ja, jeg har GeOW til min 360. Så lar vi den konsollen og det spillet ligge.

MotorStorm imponerte i alle fall meg.

Kanskje der hvor du så det ikke var under optimale forhold.

(Som kabel, innstillinger, kvalitet på skjerm osv)

Den jeg så var i alle fall gnistrende.

 

Så får vi heller være enige om å være uenige.

8200058[/snapback]

 

var ikke meningen å dra inn 360 i denne tråden.

bare refferete til GOW som har best grafikk til dags dato.

Motorstorm sin grafikk har vi sett før, på feks pc.

så jeg er uenig ja, så da er vi enige om at vi er uenige

Lenke til kommentar
Jeg testa PS3 på Byporten (ebgames) og Oslo City (Platekompaniet). Er det bare meg eller er bildet forferdelig lyst? Nesten som de har klikka med gamma'n eller noe. Jeg la merke til dette på diverse spilltrailere osv og, så det virker ikke som man kan gi tv'en skylda?

 

Jeg venter bare på at de viser et litt bedre spill enn Motorstorm, for det var jo bare kjedelig. Grafikken imponerte meg ikke noe særlig heller. De skulle fyrt opp Gran Turismo HD eller noe. :)

8200131[/snapback]

Enig med at en Gran Turismo HD demo hadde lokket til seg flere fremtidige kjøpere. Men er det flere som synes at Formula demoens grafikk var elendig? PS2 har bedre grafikk enn det!

8200226[/snapback]

 

PS2 har bedre grafikk en det? Jeg testet det spillet idag og om du synes det er bedre grafikk på PS2 så anbefaler jeg en optiker. Er en faktisk på Oslo City så er ikke lange veien. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...