Gå til innhold

PS3 kioskene ute nå...


And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg vil nødig kalle folk her løgnere. Men i disse tider før lansering så er det mange hansker som går av. og mange stygge basketak.

 

Men PS3 har nok ikke skulden i dette, det er jo en oppegående maskin. Å viss jeg kan så blir det nok en tur til kvadrat for å sjekke det ut senere. For se det litt an.

 

For min del så er jeg klar med HDMI til DVI kabel og optisk lyd. Så jeg er klart til litt High Def gameing (på noe annet en 360en) Å tror ikke jeg vil få de nevnte problemene. Det er ganske ille viss sony gir ut disse demokioskene uten skikkelig oppsett. Det ville vært en markedsføringskatastrofe av de skjeldne. (kanksje i kjent sonystil) men fremdeles, Det er jo der de skal vippe over vinglePetter.

 

[internspøk]

Kanskje MGS og FJH må ta turen ut av forumet og inn i butikker for å gjøre seg verdige sine mange sonysendte braviaTVer....[/internspøl]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke Sony selv eller noe som setter opp og klargjør disse "stand"-ene egentlig?!!

 

Blir litt redd her nå... ettersom vi ikke vet årsaken :S

Noen som har et videoklipp eller blide eller no av en stand, eller kanskje selve problemet?! :D

8141970[/snapback]

 

Er ikke noe å være redd for.. Kan nesten garantere deg at du blir fornøyd vist du kjøper en maskin.

Lenke til kommentar

Jeg skal gå rundt i theim i morra for å se om jeg finner noen stands. Jeg har sett flere ps3er hos venner som har formula one, resistance og motorstorm.

 

Alt gikk kjempe smooth, og frameraten var stødig på alle spillene. Han ene har også en bravia lcd skjerm. Så, skjønner ikke bæret, men skal se om jeg finner en stand i theim i morgen, så får jeg se hva problemet er

Lenke til kommentar
hva er du redd for egentlig?

8141977[/snapback]

Hehe, ikke redd i ordrett betydning, bare lurer på hva som er galt?!??!!

 

Skal seff ha en PS3, mest pga Blu-ray, men også digg med ennå en nextgen spillemaskin... man må jo ha dem alle :dribble:

 

maskinen skal trolig kobles opp til en Samsung 46" fullHD LCD (LE-46F71)

 

Men vil jo vite hva som er galt med disse "standsene", kan umulig være noe salgstriks fra Sony om noe er galt?!?! :dontgetit:

Lenke til kommentar
2. Folk har sett dette med sine Xbox briller og de gjør at alle sony produkter er dårlige. Som PS3 og påfølgende skjerm.

8141928[/snapback]

Mulig jeg ikke har skrudd ironimeteret sensitivt nok, men pokker, slike trolleposter kan du spare deg for, særlig med tanke på det du har skrevet i signaturen din...

 

On topic:

 

har faktisk til gode å se eller prøve PS3 i aksjon. Har hørt rykter om at det er en butikk her oppe i Bardufoss som faktisk har en PS3-kiosk, så jeg får nesten dra meg bort dit i helga :)

Lenke til kommentar

Ok. En liten update fra min siden her ihvertfall.

 

Fant en stand i Trondheim i dag etter masse leting. Snakket med de som jobbet der og de sa de ikke hadde fått utlevert hdmi kabler. De hadde heller ikke "lov" til selv gå inn å endre på oppsett osv. Da var det Sony som stod bak. Så det virket for meg at ps3'en var koblet opp med kompositt. Siden det var det som var out of the box. Det hang en lap på selve standen som minte på at dette ikke var topp kvalitet, og det var det ikke heller. Kompositt på en så liten skjerm. Så ikke så pent ut.

Lenke til kommentar
jeg ser to muligheter her.

 

1. Det er dårlige kontakter. S-video eller kompositt. Eller dårlig instilt PS3.

 

2. Folk har sett dette med sine Xbox briller og de gjør at alle sony produkter er dårlige. Som PS3 og påfølgende skjerm.

8141928[/snapback]

 

Mhm sikker Xbox brillene det er noe gale med, husker jeg testa Project Gotham 3 hos Elkjøp på en Samsung 26 tommers HD-klar, der var jo bildet styggt, men med engang jeg kom heim med Xbox 360 min og fyrte opp med nesten den samme HDTVen så var bilde dritbra

 

Da vet jeg ingenting hva som er galt :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett dem selv, men det kan hende skjermene burde stilles inn bedre og. Bare ta en tur på expert/elkjøp og titt på tv'ene dems, stort sett står dem på standar instillinger med crappy bilde. Kanskje en eller to som er finjustert for å få bra bilde.

Men jeg får ta enn tur inn i sentrum i mårra og kike, noen som har sett noen ps3 kiosker i bergen?

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært på kvadrat og testet de nevnte konsollene og følte ikke det var noe veldig galt med de. Bilde var ganske skarpt med veldig klare farger osv. Men det jeg la merke til på F1 var at det var så godt som ingen anti alliasing. Noe som var litt skuffende. Men det kan ha vært noen skaleringsporblemer eller noe. Eller så er det bare veldig lite av det i spillet. men mener at jeg ikke har sett det på HDfilmer som jeg har lastet ned. Det gikk ivertfall smooth uten framedrops og jeg synes faktsik det var grisefett å kjøre. Det var jo et Formel 1 spill som man ikke måtte ha sær interesse og kunskap for å nyte. Greit med alt drive aid som stod på. Var litt kjøreglede der.

 

Prøvde og motorstorm. Virket litt seint. Men det var nå sabla gøy. Virket som det var demo fra før jul som stod der. Å at det mest sansynlig er bedre i final versjonen. For igjen ser ingame filmer i HD raskere og bedre ut en det som var på standen. Men veldig morsomt å kjøre.

 

Angående min kommentar om Xboxbriller så var det bare en liten spøk. Det var ikke for å si at sony ikke gjør feil, for de har alltid rett. Det står det i brukermanualen på mine nye sonybriller. :whistle:

Lenke til kommentar
2. Folk har sett dette med sine Xbox briller og de gjør at alle sony produkter er dårlige. Som PS3 og påfølgende skjerm.

8141928[/snapback]

 

har faktisk til gode å se eller prøve PS3 i aksjon. Har hørt rykter om at det er en butikk her oppe i Bardufoss som faktisk har en PS3-kiosk, så jeg får nesten dra meg bort dit i helga :)

8142029[/snapback]

 

 

Hepp, kan du fortelle meg hvor i bardufoss det er mulig å teste den maskinen? Har 3-4 venner i militæret der oppe som er hyppe på å teste PS3.

 

Er forresten ikke noen stand på elkjøp, vinterbro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...