Gå til innhold

PS3 kioskene ute nå...


And.rs

Anbefalte innlegg

slik det virket for meg så var demomaskinene stilt inn med en demo. Det vil si at man ikke kunne trykke noen knapp som fikk deg ut i valgmeny eller noe. Så derfor var det motorstorm i den ene butikken og F1 i den andre.

 

Så på dette tidspunktet tror jeg ikke helt det. Men kan da være senere. Virket som veldig begrenset tilgang på dette tidspunktet.

8157606[/snapback]

 

Jeg fikk prøve både Motorstorm og F1 på Spaceworld - Strømmen storsenter iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I bergen finnes disse kioskene på playcom storsenteret & galleriet og spaceworld på storsenteret.

Vil nå og påstå at de skjermene er altfor store til å skulle stå max 1/2 meter unna, det så mye bedre ut fra avstand. Men det er nå ikke så farlig.

Ellers så virket motorstorm som et ok bilspill, savnet litt mer fartsfølelse og har den oppfatning at brune baner er kjedelige å se på, men ellers greit. Boost systemet funket og fint og det gikk raskt å start ett nytt race.

Motion kontrollene hadde jeg lite til-overs for, da ble knappene litt mer praktiske (fungerer sikkert bedre hvis du får sette deg til rette i en sofa/stol uten den kabelen da.)

Ellers så har sony lykkes i å produsere en kontroll som føles enda mindre og mer knotete i hånden min. Er vel liten vits i å håpe på at dem kommer med noen større originale kontrollere.

Lenke til kommentar

Ruslet forbi en demostasjon på Trondheim Torg i dag. Ble stående og se litt på et formel-1 spill som forsåvidt så pent ut, men som for min del er dønn kjedelig. Mange som liker bilspill, men jeg kan ikke akkuratt si at jeg tilhører den gruppen.

 

Var altfor mange fjortiser som sto rundt og oohet og aahet til at jeg gadd å vente på at den ble ledig for å prøve noe annet. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt formel1 spillet på trondheim torg, og spilte det hos en kamerat, og jeg syntes det var 2 forskjellige verdener. Hos min kamert, som har en HD klar 1080p tv så spillet helt nydelig ut. Jeg elsket formel1 (er en fan av det som må ha dette spillet) men når jeg prøvde det på trondheim torg, ble jeg nesten skuffet etter å spilt det hos han.

 

Merkelig

Lenke til kommentar
RGB så fremt det er mulig vil nok vere det beste valget ja.

8160254[/snapback]

 

Hva er forskjellen på denne og den som følger med da? Jeg har ikke HD tv. Har tvert imot en vanlig tjukk tv, og har alltid nøyd meg med komposittkabelen. Er det virkelig så stor forskjell på en vanlig tv? Og jeg har ingen planer om å kjøpe ny tv! :D

Lenke til kommentar

Prøvde Motorstorm på bystasjonen i Bergen i går. Jeg tror ikke folkene på Platekompaniet hadde klart å sette sammen ting riktig, for PS3 og HDTV til tross, det så ikke særlig pent ut. På Spaceworld sin stand så det mye bedre ut, selv om både TV og konsoll var identiske.

 

Jeg liker ikke bilspill generelt, så selve spillet var ikke særlig spennende. Ellers var six-axis-styringen ("tilt"?) noe av det verste jeg har vært borti. Det går heldigvis an å slå det av.

Lenke til kommentar

Testet F1 demoen i dag, på Galleriet, her var det mye bedre plass så jeg kunne gå litt unna skjermen og spillet var jo ganske lekkert da. Savnet jo å bruke triggerne til å gasse/bremse med, men det kan sikkert endres i det endelige spillet.

Alt i alt så ser jo ps3 lekker ut, og det siste F1 spillet jeg spilte på DC var milevis unna i grafikk og lyd :p

Lenke til kommentar

Nei, han tenker nok på slike kabler som går under betegnelsen RGB-HV

Som er 2 ekstra plugger for horisontal og vertikal sync.

 

Stortsett noen monitorer og enkelte projektorer som kan ta i bruk det. Ellers er det vanlige 3-pluggs som er brukt på våre HD-TVer.

 

De med 5 plugger er mer en VGA-plugg konvertert til komponent-plugger, da VGA også bærer syncen på egne ledere.

Lenke til kommentar

Vel, det står at tven min ikke har "Component video inputs" men at den har "2 RGB Scart sockets". Er det verdt det å kjøpe en RGB kabel? Og hvis dette er saken, må jeg ha en spesiell type til å koble til min ps3? :p

 

EDIT: Jeg beklager o/t, men folkene på tvseksjonen av forumet er virkelig ubrukelige.

Endret av vict0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...