Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har omsider startet på Farscape nå, 7 episoder inn i S1. CGI`en virker greit holdbar, men det plager meg stadig med de skrøplige kulissene som virker å være ekte Nille-vare :p Men det er småting som nesten var foventet, ellers virker jo dette bra nok det :)

Lenke til kommentar

Har omsider startet på Farscape nå, 7 episoder inn i S1. CGI`en virker greit holdbar, men det plager meg stadig med de skrøplige kulissene som virker å være ekte Nille-vare :p Men det er småting som nesten var foventet, ellers virker jo dette bra nok det :)

Farscape var overraskende bra, må bare få fritid nok til å se videre på serien.

Lenke til kommentar

Tredje episode av Louie har en reality check av dimensjoner. Advares mot sterk virkelighet og enorm stirring i det store speilet... Og det funker som faen!

 

Helt enig, og Sarah Baker gjorde en så bra rolle. En av seriens beste episoder for min del. Oppe med Eddie og Duckling for min del.

Lenke til kommentar

Abstinenser etter å bare fått se en sesong med Freaks and Geeks, noen som kan anbefale noe liknende? Litt småkoselig halvkomedie/drama, som ikke nødvendigvis må ha en punchline annenhvert sekund. Er på leting etter samme feelingen jeg fikk av å se på det, behøver ikke nødvendigvis være likt plott.

Lenke til kommentar

Abstinenser etter å bare fått se en sesong med Freaks and Geeks, noen som kan anbefale noe liknende? Litt småkoselig halvkomedie/drama, som ikke nødvendigvis må ha en punchline annenhvert sekund. Er på leting etter samme feelingen jeg fikk av å se på det, behøver ikke nødvendigvis være likt plott.

 

Du burde absolutt sjekke ut Silicon Valley og Undecleared. Noe av de samme folka involvert i begge.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig Six Feet Under. Likte serien veldig godt. Herlig slutt må jeg si. :) Nå er det The Wire som står for tur! HBO :love:

Vi er akkurat ferdig med SFU og serien er like bra som man husker den. Selv jeg feller en tåre under slutten...stakkars kvinnfolket hulker som et skadet dyr :wee:

Snakker om å sette standard for en serie-avsluttning men faen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...