Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Da har jeg sett første episoden av Dexter S3. Hørte ikke mye bra om den sesongen, men første episode skuffet i hvert fall ikke.

 

Jeg er vel én av få som faktisk digger den sesongen. Skal ikke fortelle hvorfor, siden du ikke har sett den ennå, men den er i mine øyne veldig god!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg er vel én av få som faktisk digger den sesongen. Skal ikke fortelle hvorfor, siden du ikke har sett den ennå, men den er i mine øyne veldig god!

Enig med deg. Husker jeg ikke var så fornøyd da den gikk på tv, men da jeg så den igjen i fjor sommer var den ganske bra!

Lenke til kommentar

De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen.

 

The Wire er ikke en politiserie. Jeg mener å huske at jeg likte den fra første episode, men jeg ville i alle fall anbefalt deg å se fem eller seks episoder før du legger den vekk. Det er tidenes TV-serie.

Lenke til kommentar

Dere som har sett på Longmire, hvordan holder kvaliteten seg? To episoder ut virker det som om tanken er bedre enn utførelsen. For lite fokus på karakterene og for mye fokus på 'murder case of the day'.

 

Angående Breaking Bad; en god serie, men sniker seg nok ikke med på noen topp 5 liste her i gården.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...