Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett en 5 episoder av Friday Night Lights nå, og må si at serien virker veldig bra! Jeg liker den foreløpig! :)

 

Ser den driver på sin andre sesong, noen som vet noe om ratings og slikt? Det jeg lurer på er om serier har gode utsikter til å få holdt på en stund fremover.. Jeg liker serier med flere sesonger! :)

Lenke til kommentar

Jeg ble nettopp ferdig jeg og, og jeg har hørt at alt etter sesong 4 suger. Stemmer dette?

 

Har noen sett på House of Cards, og er det bra?

 

Sesong 6 er den dårligste sesongen etter min mening. Så dårlig utførelese hele sesongen.

 

Ja, House of Cards er bra. Enten det er den britiske eller Kevin Spacey-serien, som du mest sannsynligvis mener å snakke om. Jeg liker Rectify og The Americans et hakk mer av årets nye serier, men House of Cards er allikevel ganske god spesielt rollene til Spacey, Kate Mara og Corey Stoll.

Lenke til kommentar

Enig med Thommesen. Kunne også kutta ut Minka Kelley tidligere, usj hun var elendig.

 

EDIT: Herregud da, hu er med i den serien til Karl Urban som kommer i høst. Dobbel usj, jeg liker Karl Urban og Lili Taylor har jeg møtt (hun er hyggelig).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...