Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Vet at dette har biltt spurt om 1000 ganger før her, men jeg bruker en side som bruker rss feed til å varsle meg når det kommer nye episoder av serier jeg følger med på. Problemet er at den siden ikke er så flink til å legge til nye serier, feks Hannibal er ikke på siden. Er det noen som vet om en side som er oppdatert som gjør samme jobben?

 

Edit: App funker også

 

www.followmy.tv

Utvilsomt den beste siden for nøyaktig dette, og mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sånt ja.

 

Startet nettopp på The League selv etter at den ble nevnt her i tråden. Har vel sett fem episoder, og kommer definitivt til å se resten. Satser på flere sanger fra Taco.

 

Sesong 2 har noen av de mest morsomste Taco-låtene etter min mening. Det er veldig mye hvit relatert til den sangen jeg tenker på, eller svart.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ULQlg8RgkkA

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Oppdatet nettop The finder på Netflix og har nå sett første og eneneste sesong. Synes at denne serien ratt og slett er helt genial. Hva synes andre?

 

Sitter å håper på at serien vil bli tatt opp av et annet studio men jeg har sterke tvil, ikke alt for ofte det skjer akkurat.

 

Samme som med flashforward serien, ved sesong slutt siter du med 2 x spørmsålene du satt med når serien startet og som det er opplakt at vi skal få svar på videre men så beslutter de tuligene og kanselere den. :realmad:

Lenke til kommentar

American Gods kommer endelig på TV skjermen via HBO

http://www.empireonl...y.asp?NID=37958

 

Som Thommesen sier, så er dette bull. Ingen avtale mellom Playtone og HBO er signert heller som gir serien et grønt lys, eller så ville det vært postet all over Deadline.com.

 

Det er bare en avtale på plass at HBO gir serien grønt lys hvis de liker manuset, som visstnok enten ikke er ferdig eller så har førsteutkastet fra Gaiman ble rejecta. Og det er ikke bra, når manuset til en forfatter som har skrevet boka og som har skrevet for tv tidligere ikke får det i havn på første forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...