Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Cutman: God serie. Hovedkarakteren gjør en svært god rolle, og historien er mer spennende enn mesteparten av serier som har sendt nye episoder i det siste. Spent på sesong 2.

 

Serien er litt som Veronica Mars, ser ut som en veldig vanlig serie. Er noe helt annet når du går lengre inn i det.

 

Det skal være 7 episoder av Under the Dome. Tviler på at det blir mer enn en sesong.

 

Nei. Det er 13 episoder. Miniserie. 1 sesong.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropos Veronica Mars, jeg er jævlig fornøyd med castingen så langt, spesielt dagens to var en innertier hos meg.

 

Vedder for øvrig lilletåa mi på at Under the Dome blir fornyet om den gjør det bra nok. Har dessuten lest at de forandrer på kildematerialet for å åpne for en sesong 2. Det i seg selv er sikkert ikke så dumt. Få bøker jeg har lest verre slakt av enn Under the Dome.

 

Edit:

And Vaughan told The Huffington Post that they are prepared for much, much more. "We treat this as if we are writing the first season of an ongoing series, not a TV miniseries. So it will be up to the audience, and we hope they show up and want more, but we certainly do. We have really long-term plans for this," he said.
Kilde Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Jeg så de første episodene for et par år siden. Synes det var en helt OK serie, men den fenget meg ikke, så jeg falt fort ut. Såvidt jeg husker handler det om et svært stort varehus, hvor myndighetene oppbevarer spesielle gjenstander som ofte har magiske eller uvanlige egenskaper.

Lenke til kommentar

Du har Ray Donovan som er på grensa til greit og bra.

 

Den amerikanske utgaven av Broen med Oscar-nominert Demian Bichir er veldig lovende.

 

Low Winter Sun med Mark Strong i August.

 

Graceland er grei sånn miks av White Collar og Burn Notice med mindre eksplosjoner.

 

Orange is The New Black som kommer på Netflix 11. juli var nesten fun. Gleder meg til resten av episodene.

 

Luther er tilbake med tredje sesong ganske snart.

 

Under The Dome var ganske grei etter første episode å dømme.

 

Dexter er tilbake med ny sesong natt til mandag.

 

Breaking Bad er tilbake med Low Winter Sun-premieren 10. august.

 

Serien alle "hater", The Newsroom er tilbake om noen få uker.

 

Crossing The Line er greit, men egentlig ikke noe bedre enn Criminal Minds med mer spennende skuespillere og Justice League of Europe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet at dette har biltt spurt om 1000 ganger før her, men jeg bruker en side som bruker rss feed til å varsle meg når det kommer nye episoder av serier jeg følger med på. Problemet er at den siden ikke er så flink til å legge til nye serier, feks Hannibal er ikke på siden. Er det noen som vet om en side som er oppdatert som gjør samme jobben?

 

Edit: App funker også

Endret av Wakarimasen
Lenke til kommentar

Bruker du iOS? Kjæresten bruker ett ganske greit program på iOS, men om det finnes noe til Windows vet jeg ikke, hadde vært greit å ha.

 

Ang. Burn Notice så så jeg de 3, eller 4, første sesongene og datt av. Er det blitt bedre enn det var? Må ha noe å se på i sommer ved siden av Dexter, og muligens White Collar siden jeg så piloten for noen dager siden. Jobber mye natt så er veldig mye dødtid. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...