Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Wire er jo show du må nesten tvinge deg til å se ganske mye før det begynner å bli bra. Men det er veldig givende hvis du først klarer det. Én episode er jo ingenting. Sopranos har jeg ikke noe forhold til.

De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen.

 

Tok meg nesten 1 sesong før jeg begynte å like the wire. Prøvde i flere år å komme i gang, var for jævlig.

 

Men er glad for at jeg gjorde det, lett i topp 5 av beste serie ever.

Lenke til kommentar

Jeg syns Sopranos var ganske tung å komme inn i, men jeg var så heldig å få låne en DVD-samling med sesong 1-5 og kunne kose meg med den leenge. Det er en serie man kan fordype seg i, spesielt med tanke på mafiakulturen og Tony som mafiaboss som etter hvert ser ut til å bli litt lei og oppgitt. Veldig fascinerende! The Wire har jeg ikke fått sett enda....

Lenke til kommentar

Tok meg nesten 1 sesong før jeg begynte å like the wire. Prøvde i flere år å komme i gang, var for jævlig.

 

Men er glad for at jeg gjorde det, lett i topp 5 av beste serie ever.

 

Samme her. Mange forsøk over flere år. Satte meg til slutt ned for å følge med skikkelig og var hekta ca midtveis i første sesong. Lett en av de beste seriene ever.

Lenke til kommentar

Hvor høyt rangeres Breaking Bad av folk her inne?

 

 

Veldig høyt hos meg. Prøver å få madammen til å se på. Hun sier hun har sett de to første episodene, og jeg sa (for 5 min siden!) at hun burde gi det enda en sjanse, håper det er oppe til vurdering i det minste. Gleder meg sinnsykt til det begynner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...