Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se mannen bak "Regular, everyday normal guy" og "rapist glasses" i en TV-serie. Er disse videoene egentlig fra serien, eller kom de før? Har ikke kommet lenger enn sesong 2 på The League.

 

Liker også the League godt. Merker jeg irriterer meg litt over at jeg ikke har noen som helst interesse i amerikansk fotball, men man trenger kanskje ikke egentlig det.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig sesong tre av Dexter. Synes den var bra, like bra som forrige.

 

Sesong tre må være det verste som noensinne er laget. Forferdelige greier.

Hvorfor?

 

Dere som var enige i at den sesongen var dårlig, eller i det hele tatt synes den var "helt grei". Hvorfor? Ser ikke helt hva som gjør at dere mener at den er så dårlig?

 

Har for øvrig sesong 4 liggende klar i hylla, og den skal visstnok være enda bedre, så vi får se.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Ja. For å være en serie som skal samle hele familien over 14-år så fungerer den bra. Likte hovedkarakteren siden han var så uvanlig en "helt" for en CBS-serie. Og Dean Norris er alltid herlig å se. For det meste ting jeg likte, noe ikke helt, men generelt over gjennomsnittet.

 

Bra at de store amerikanske kanalene vil fokusere på miniserier igjen.

 

Kommer mye mer framover der:

Dracula (i høst) med The Tudors-stjernen Jonathan Rhys Meyers, Ducksause fra Game of Thrones o.s.v.

Crossbones (etter nyttår) med John Malkovich i et piratdrama fra Neil Cross (han som lagde Luther).

24: Live Another Day (sommeren 2014) med Kiefer Sutherland tilbake som Jack Bauer.

Wayward Pines (sen-sommeren 2014) med Matt Dillon og Oscar-vinner Melissa Leo.

 

Samtidig som FX Networks (Soa, Justified, The Americans o.s.v.) skal pushe på med miniserier i HBO-stil.

Lenke til kommentar

Pirater er inn neste år:

 

 

 

FX Networks driver i første omgang med en Fargo-miniserie med Cohen-brødrene som produsenter (men ikke writers), i andre ord med deres velsignelse.

 

FX Networks utvider seg til 3 kanaler i slutten av året, med 2 kanaler med originalt innhold. Pluss at filmkanalen og hovedkanalen vil vise miniserier.

 

Så etter Fargo blir det nok noen av de andre prosjektene i utvikling. De to andre kan leses mer om her.

  • Mad Dogs remake (fra Shawn Ryan - The Shield, Last Resort).
  • Vitnam-krigen miniserie fra Stephen Gaghan (Syriana, Traffic, The Practice, NYPD Blue).
  • Grand Hotel, om et hotell i Paris som taes over av terrorister med Sam Mendes (Skyfall, American Beauty) i en produsent-rolle.

Håper mest på Gaghan-prosjektet og Grand Hotel. Fargo-miniserien er eneste som har fått grønt lys. Ikke nødvendig at alt av det andre dukker opp på tv-skjermen før eller siden.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da er jeg i gang på fjerde sesong av Dexter og har sett de tre første episodene så langt, skal fortsette i kveld. Hittil liker jeg den, bra så langt. Utenom én ting:

 

 

Den fjortis-parodien som Astor utøver, den ble bare altfor klisjé-basert og irriterende.

 

 

Du blir vant til det.
Lenke til kommentar

Noen som har sett første episode av Under the Dome? Tenkte å se den etter jeg har spist middag.

Så den idag. Synes det virket lovende jeg! Minnet om Jericho og den serien var veldig bra.

 

Er det en miniserie? Siden det er basert på en bok tenker jeg.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...