Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Omnia vincit amor skrev (33 minutter siden):

Og verre skal jeg bli med denne sammenslåingen av discovery..


Warner Bros. Discovery driver vel nå å kansellerer filmer og serier som allerede er innspilt, kjøpt og betalt .... for å skrive det av på skatten.

Batgirl-fadesen er velkjent, men det dreier seg om en hel masse, innhold som er ferdig produsert for milliarder av dollar, samt den store "rensningen" av strømmetjenestene for å spare penger osv.

Det har så gått så langt at Discovery har stanset flere serier midt i sesongen, for å vente til etter april, da det angivelig er nytt regnskapsår.

Siste nå er at flere serier på Discovery, som f.eks. ymse Gold Rush-spinoffs og annet, plutselig er stanset mid-season, for å skrive av tapet på skatten.

https://collider.com/warner-bros-discovery-2-billion-tax-write-off/
 


https://tvshowsace.com/2023/01/03/gold-rush-white-water-going-on-hiatus-when-will-it-return/

Man burde jo nærmest kreve pengene tilbake fra parabol/kabel-selskapene for alt som har med WB Discovery å gjøre, og deretter boikotte hele søpla, når respekten for kundene ser ut til å være lik null.

Endret av 0laf
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
0laf skrev (4 timer siden):

Batgirl-fadesen er velkjent, men det dreier seg om en hel masse, innhold som er ferdig produsert for milliarder av dollar, samt den store "rensningen" av strømmetjenestene for å spare penger osv.

synes det der er veldig merkelig. De sparer visstnok masse i royalities med at de blir tatt av tjenesten. Tidligere har HBO vært desidert best, men nå er det langt mellom hver gang de har en fulltreffer. Håper dog at det blir bra når de slår seg sammen. Men er veldig redd for at det blir enorme mengder med reality piss. Discovery+ er rent søppel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 time siden):

Echo 3 endte på ..


Jeg synes det begynte på et mageplask, og datt av etter 20 minutter av første episode.

På den andre siden ...
 

Sjørøver skrev (4 timer siden):

.... redd for at det blir enorme mengder med reality piss. Discovery+ er rent søppel.


... testet Kiddie Kai, forventet ikke stort, men det var helt grei underholdning, til reality-søppel å være.
Folk er gærne 🥺
 

 

Endret av 0laf
Lenke til kommentar
Curuion skrev (5 timer siden):

Echo 3 var elendig ja, aner ikke hvorfor jeg gadd å se hele og hva f var det med den avslutninga. 

Enig. Jeg angrer, lol.

0laf skrev (4 timer siden):

Jeg synes det begynte på et mageplask, og datt av etter 20 minutter av første episode.

Det startet ikke spesielt bra nei, men ga det en sjanse da jeg liker Luke Evans. Noen av episodene likte jeg greit som underholdning i lunsjen, meeen det var ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sett ferdig Killing Eve denne helgen. Mange reagerte veldig negativt på den siste sesongen. Keg synes ikke den var så ille, men den var nok den sesongen som var kjedeligst og som hadde en del rare greier. Men den var ikke så forferdelig som jeg var redd den kunne være. 

Slutten var litt kjip men samtidig så jeg for meg at det kom til å ende som det gjorde. Men jeg synes det var en god slutt på en veldig god serie. Selv om sesong 4 overhode ikke var den beste sesongen. 

Vil varmt anbefale serien for de av dere som ikke har sett den.

Jodie Comer gjør en sinnsykt god jobb i rollen som Villanelle en russisk leiemorder. Sandra Oh gjør også en fremragende jobb i rollen som Eve. Kim Bodnia som Konstantin var også en av høydepunktene og Fiona Shaw som Carolyn er rett og slett også en veldig god karakter som er veldig spiss men morsom.

Lenke til kommentar

Det Warner gjør er definitivt merkelig. Skjønner ikke helt logikken i det jeg heller, men det er det nok bønnetellere og advokater som gjør. IP'ene vil nok uansett overleve selv om ikke WB skulle gjøre det. Blir bare plukket opp av noen andre. F.eks ved gjensalg av masse materiale til Netflix, slik som skjedde nå. Da kommer masse DC greier tilbake der så vidt jeg har forstått.

Noen som vet når Last of Us slippes i dag? Er det simultanslipp i hele verden? For halve 15 januar er allerede over ;)

Lenke til kommentar

En litt nerde, tweake ting her om Disney+.

Går rykter om at alle Disney+ appene har problemer med Surround Dolby digital etter en update.

Jeg har ikke hatt DD+ på Disney på lenge, sist kun stereo med Avengers Endgame som vi så Nyttårsaften.

Den burde iallfall hatt Dolby Digital.

Trodde først det var min Chromecast eller hjemmekino som hadde issues, men viser seg å være Disney+ sin feil.

https://www.disneyplusinformer.com/dolby-atmos-not-working-on-disney-plus-heres-your-answer/

 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (50 minutter siden):

Noen som vet når Last of Us slippes i dag? Er det simultanslipp i hele verden? For halve 15 januar er allerede over ;)

Den har premiere i 21:00 E.T i dag, som vil si kl 03:00 norsk tid. HBO Max Norge skriver at den kommer 16. januar, så da spørs det når på dagen de slipper den da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Gouldfan said:

En litt nerde, tweake ting her om Disney+.

Går rykter om at alle Disney+ appene har problemer med Surround Dolby digital etter en update.

 

 

Merker jeg ofte har mer hell med strømmenettsider enn apper. Kan være lurt å koble PC'en til TV'en som backup, kjørt gjennom receiver.

 

2 hours ago, Nevnarion said:

Den har premiere i 21:00 E.T i dag, som vil si kl 03:00 norsk tid. HBO Max Norge skriver at den kommer 16. januar, så da spørs det når på dagen de slipper den da.

Takk! Smører meg med tålmodighet til i morgen :)

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (22 minutter siden):

 

Merker jeg ofte har mer hell med strømmenettsider enn apper. Kan være lurt å koble PC'en til TV'en som backup, kjørt gjennom receiver.

 

Takk! Smører meg med tålmodighet til i morgen :)

Irriterende at en gigant som Disney+ ikke fikser dette. Skjedde for lenge siden, og ennå ikke kommet en fiks.

Lenke til kommentar

Etter 18 år har eg endeleg sett Deadwood. For ein fantastisk serie.

Den kjennes til tider som at den er 20 år gammal, men ofte på ein positiv måte. Eg visste ingenting om serien og etter eg var ferdig fekk eg lyst å sjå den igjen, noko som nesten aldri skjer lengre. Språket, dialogen, karakterane, det er så genialt og gjennomført. Har du framleis ikkje sett den så kan det anbefalast på det sterkaste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Zeph skrev (10 timer siden):

Etter 18 år har eg endeleg sett Deadwood. For ein fantastisk serie.

Den kjennes til tider som at den er 20 år gammal, men ofte på ein positiv måte. Eg visste ingenting om serien og etter eg var ferdig fekk eg lyst å sjå den igjen, noko som nesten aldri skjer lengre. Språket, dialogen, karakterane, det er så genialt og gjennomført. Har du framleis ikkje sett den så kan det anbefalast på det sterkaste.

Har du sett Godless på Netflix? Skikkelig bra den også.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...