Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som skjer i fase 4 er ikke helt kunngjort enda. Men fase 3 med kjerne-gjengen avsluttes nå helt, og deres historier blir komplett. Første film i fase 4 er Spiderman 2, og hva som kommer etter den gjenstår å se. CM får definitivt nok en 2er etterhvert. GOTG 3 er dessverre mulig utsatt helt til 2022 pga Gunn-situasjonen, og  var visst opptatt med annet prosjekt nå. Offentlig info tilsier det er planlagt med filmer i 10-15 år fremover.

Lenke til kommentar

Personlig er det mange flere Marvel karakterer jeg kunne tenkt meg å sett mer av, blant annet Bulldozer, Captain Axis, Carnage, Cyclops, Daredevil, Doctor Doom, Doom, Doctor Octopus, Electro, Green Goblin, Banshee og sist men ikke minst Galactus.


 


Dette er da bare noen av de jeg kunne tenkt meg å sett, de fleste som har vært til nå har jo stort sett vært de mest kjennte i Marvel Universet og jeg skjønner jo den, det er vel det som selger.


Lenke til kommentar

Hva som skjer i fase 4 er ikke helt kunngjort enda. Men fase 3 med kjerne-gjengen avsluttes nå helt, og deres historier blir komplett. Første film i fase 4 er Spiderman 2, og hva som kommer etter den gjenstår å se. CM får definitivt nok en 2er etterhvert. GOTG 3 er dessverre mulig utsatt helt til 2022 pga Gunn-situasjonen, og  var visst opptatt med annet prosjekt nå. Offentlig info tilsier det er planlagt med filmer i 10-15 år fremover.

 

Black Widow blir nok den første filmen i 2020, da castingen har starta der med David Harbour (Stranger Things, Hellboy) og Rachel Weisz  allerede casta sammen med Florence Pugh. 

 

Så er det litt ekstra chatter om Doctor Strange 2, med Nightmare som sentral skurk.

 

Etter det så blir The Eternals hvor Marvel ser ut til å være i forhandlinger med Angelina Jolie om en sentral rolle.

 

Så etterfulgt av en Shang-Chi film og oppfølgere av noen etablerte karakterer. 

Lenke til kommentar

Ser faktisk mer frem til Joker-filmen enn Avengers tror jeg. Infinity War var utvilsomt bra, trolig er også Endgame kanonbra, men savner en film uten humor og som spiller litt mer på det "psykotiske", i mangel på bedre ord. En seriøs film uten humor (a la marvel), samt uten sensur. Tror Joker kan bli en fantastisk film. 

Lenke til kommentar

Fikk akkurat sett Hevi reissu, en film jeg har gledet meg til. Utrolig morsom og sjarmerende film. Enda en film som for min egen del bekrefter hvor utrolig mye bedre Finland er på film enn Norge i moderne tid.

 

Vi har også sett Hevi Reissu, og synes den var veldig god! :)

 

God tørr finsk humor! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at dette burde vært episode 8. La oss se om de endelig klarer å legge fra seg SJW crap og lage en ordentlig bra film.

Skjønner ingenting av denne kommentaren. Er jeg blind som ikke ser noe som helst "SJW" i disse filmene?

 

Og dessuten, alle filmene som "Anti-SJW"-folkene kritiserer og skal boikotte, viser seg å være de aller største globale pengeinntjenerne. Så det er rimelig åpenbart at det er nettopp dette folk flest har lyst til å se. Å bli angrepet av "Anti-SJW" er nesten blitt et kvalitetsstempel nå. Da veit du at det blir en hit.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...