Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har sluttet å laste ned filmer da filmene er bedre på Blu-ray, så jeg skriver de på ønskelisten og får de til bursdag og jul, så jeg har knapt brukt penger på filmer ifjor

Betaler for Netflix i år, så jeg ser en del filmer der, men ingen filmer som jeg skriver på ønskelisten

 

Nedlasting tar så lang tid, siden man må laste ned de på 40 GB skal man ha Blu-ray kvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDON har jo tilbud i helga, for oss som fremdeles liker disker i skapet.

Jeg fikk f.eks. MI: Fallout, A Cure For Wellness, Assassin's Creed til 52 kr stykket. Og ikke minst Get Out til 39. Upgrade til 79,-

Slike priser åpner lommeboka mi i hvert fall.

 

Det ble noen her også fra Cdon - 3D titler jeg er mest interessert i for tiden.

 

Som tidligere nevnt er det bra tilbud hos Platekompanier også i helgen.

 

Edit: Godt å lese at det ikke bare jeg som er "rar" og synes det er naturlig å betale for film  :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hemsworth som Hulk Hogan.....så da spørs det om han kan filme He-Man i Praha om han skulle være kandidat til rollen

 

---------------------------------------------

 

Jesse Ventura : "The Luster , not the Hulkster. Lust is his name !"

 

Monsoon : "His name is Hulk , Jess"

 

lol !

Lenke til kommentar

... for ikke å snakke om at det er ulovlig, i tillegg til at skaperne ikke får en krone.

This. Jeg jobber i filmbransjen og det må være omtrent umulig å finne den lovlig den hvis jeg skal laste ned en film. Gamle filmer er mer ok, kanskje.

 

Men jeg har faktisk måttet laste ned en film jeg selv har vært med på å lage en gang. Det var ganske nedtur. Fikk kjøpt den senere, heldigvis.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Enemy of the State og Crimson Tide er filmer jeg har rata 8/10 begge ser jeg. Tror jeg har sett Man on Fire og Unstoppable, er ikke sikker. Står på watchlista hvertfall. Samme med  Déjà Vu, er ikke sikker men ser interessant ut.

 

Har lina opp Gorillas in the Mist til å se. Har lyst å se Ghostbusters igjen også, lenge siden nå. :)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...