Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Når man lager en remake, og bytter ut alle mennene med kvinner, så er det gjort for å appelere til et feministisk publikum. Da er kjønn hovedpoenget med filmen. Så der hadde nok jeg også reagert.

 

Men å reagere på Star Wars? Nei, det blir litt vell tynt. Da har man på forhånd bestemt seg for å finne en agenda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Expandabelles ble aldri noe av fordi The Expendables 4 virker å ha gått i dass. Den filmen skulle egentlig starte produksjonen denne måneden, men ser ikke ut som det skjer. Gjør hovedfilmen i et franchise det dårlig, så gidder ikke produksjonselskapet å fokusere på en spin-off som The Expendabelles. 

 

 

I John Wick 2 eller 3, så var det også snakk om å introdusere en kvinnelig karakter med kodenavn Ballerina, som skulle få sin egen film senere. Men ser ut som det skulle skje i 3`ern, og er hvisket ut, med mulighet for at karakteren heller vil lede John Wick-serien The Continental på Starz, hvor Keanu Reeves vil dukke opp. Pluss at det ser ut som vi vil få en John Wick 4, som også kan brukes på å introdusere karakteren.

 

Forresten skulle jeg ønsket vi fikk en oppfølger for Atmoic Blonde. Det var en god film. Beste rollen Theron har gjort de siste årene. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ok, visste ikke Stallone hadde planlagt en 4er og trodde trilogien var ferdig etter siste. Kan også tenke meg de avlyste hele greia fordi Oceans 8 kom i forkjøpet. Ala noe samme konsept.

 

Kommer Chapter 4 også nå ja. Ser veldig frem til Chapter 3, og på traileren så det ut som det var konklusjonen, men så lenge Keanu og teamet er på banen, så sier jeg ikke nei takk til det. :p

Lenke til kommentar

Så Vice i går. Hadde sjekket ut veldig lite på forhånd i forhold til filmen, så ble overrasket da jeg så at det var Adam McKay som hadde regi. Men, utover i filmen, så ser man jo helt klare likhetstrekk med The Big Short, så ikke så overraskende likevel.

Ble veldig sugd opp i filmen, hadde sett for meg et litt mer drygt drama ala. Lincoln, noe den så absolutt ikke var. Christian Bale igjen i toppform. Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, visste ikke Stallone hadde planlagt en 4er og trodde trilogien var ferdig etter siste. Kan også tenke meg de avlyste hele greia fordi Oceans 8 kom i forkjøpet. Ala noe samme konsept.

 

Kommer Chapter 4 også nå ja. Ser veldig frem til Chapter 3, og på traileren så det ut som det var konklusjonen, men så lenge Keanu og teamet er på banen, så sier jeg ikke nei takk til det. :p

 

Nei, men eneste grunnen til at 4`ern ble med på planleggingsbordet, var at tredje filmen gjorde det bra i Kina, selv om den stort sett skuffa andre steder.

 

Utsettelsen har ikke noe med Oceans 8 å gjøre. Skjønner ikke hvorfor du tror de to filmene er noe form for konkurranse mellom hverandre, da The Expendables alltid har vært hovedsakelig en type norsk aldersgrense 15 år (ala Deadpool og nå nylig Hellboy), mens Oceans 8 er en vanlig blockbuster med en mye lavere aldersgrense. 3`ern var kuttet ned til 11-årsgrense fordi filmen hadde blitt redigert om, noe de visstnok ikke skal gjøre, og holde den 15-årsgrensen nå. 

 

Chapter 4 om John Wick er ikke bekreftet, men det virker slik ja. Hadde det vært siste filmen med John Wick, så hadde de promotert det mye tydeligere. John Wick-filmene gjør det såpass bra at de kan lage noen filmer til, hvis de ikke slipper dem årlig. Spesielt hvis de skal ha to spinoff, i form av en TV-serie og en film, så er det kanskje best å ha sin Tony Stark i live.

Lenke til kommentar

Begynnelsen på High Plain Drifter, når Clintern kommer inn og kjøper en øll og en flaske. Har tatt etter det mange ganger. Bra kombinasjon.
Så The Mule igjen for et par dager siden. Ok film, men litt synd å se Clintern som en så triviell og svak person på en måte.
 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hahah. Tok bare over sånn 12 år før Jeffrey Wright var tilbake å se som Felix i Bond-filmene. 

Danskene David Dencik (Quicksand, Top of The Lake) og nykommeren Dali Benssalah har sammen med Lashana Lynch (Captain Marvel), Billy Magnussen (Game Night), Ana de Armas (Blade Runner 2049) blir også med i Bond 25. Det gjør også Oscar og Emmy-vinner Rami Malek, som skal spille skruken.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ninja killer 1/6

 

Tyrkisk/HK samprod , noe av det verste jeg har sett : elendig fight scener , elendig redigering....helt shoddy , selv en HK prod er bedre enn dette. Kvitt eller dobbelt melodien høres flere ganger gjennom filmen , lol :D

 

Versjonen jeg så hadde ikke Bolo/Carter Wong i den

 

(Adventure in Denmark er i allefall bedre enn denne , den er litt underholdende og logikk mht redigering)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Predator var grei når den kom ut og når jeg så den for mange år siden, nå er den egentlig utdatert

 

Samme jeg regnet med, men ble positivt overrasket. Så en "ulimate" ..et eller annet 1080p versjon.

 

Den første oppfølgeren fra 1990 syntes jeg var enda bedre før. Men må se den igjen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...