Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er aliens. Og Terminators. Og Transformers.

Jeg spør seriøst. Alle Nolanfilmer har en gimmick eller tvist. Denne filmen ser i utgangspunktet veldig uinteressant ut, så jeg lurer på hva gimmicken er så kanskje jeg blir interessert.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Gleder meg til Dunkirk i 2D på IMAX i helgen. Er så sjeldent de setter opp 2D. Stikker til Norge neste helg, så jeg må se den nå, eller ikke i det hele tatt. Den er vell tatt ned når jeg kommer tilbake. Alternativet er Colosseum Kino, men jeg trur den er bedre på IMAX. Og ikke minst billigere.

Lenke til kommentar

 

Paths of Glory er knallbra!

 

Hva var det som var så knallbra med den, egentlig?

 

 

Syns filmen skildrer alt det håpløse og latterlige med den krigen, hvor menn kun er  verdiløse brikker i ett tåpelig spill blandt den høyere klassen og stormaktene. Kirk Douglas leverer også god karakter og det er mange mesterlige utførte scener filmen igjennom. Når er det en stund siden jeg såg den, men det som er av kampscener er også veldig bra utført mtp. tiden filmen er laget.

 

Jeg likte den svært godt i hvert fall :)

Lenke til kommentar

 

 

Paths of Glory er knallbra!

 

Hva var det som var så knallbra med den, egentlig?

 

 

Syns filmen skildrer alt det håpløse og latterlige med den krigen, hvor menn kun er  verdiløse brikker i ett tåpelig spill blandt den høyere klassen og stormaktene. Kirk Douglas leverer også god karakter og det er mange mesterlige utførte scener filmen igjennom. Når er det en stund siden jeg såg den, men det som er av kampscener er også veldig bra utført mtp. tiden filmen er laget.

 

Jeg likte den svært godt i hvert fall :)

 

Godt svar. Jeg så ikke det helt store med den, men skal gi den en ny sjanse en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...