Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A Cure for Wellnes, The Shack, The Autopsy of Jane Doe, Night of Something Strange. Hvilken bør sees? 

 

Har sett "A Cure for Wellness" og "Autopsy of Jane Doe", begge var sånn litt under midt på treet.

Grei tidtrøyte, men ikke noe å sette tenna i tapeten over.

 

Har ikke sett de to andre, å har ingen intensjon om å se de. Det ser ut som førsteklasses søppel.

Lenke til kommentar

A Cure for Wellnes, The Shack, The Autopsy of Jane Doe, Night of Something Strange. Hvilken bør sees? 

 

 

 

Både A cure og Jane Doe er gode filmer etter min mening. Spesiell stemning over begge to  :wee:

Endret av Utah
Lenke til kommentar

Da har jeg fått sett Alien: Covenant. Meget god film der stemningen og de brutale scenene fra de tidligere Alien-filmene er tilbake for fullt. Den er bedre enn Prometheus og etter min mening også bedre enn Alien 3 og Alien: Ressurection.

Virker som en veldig splittende film, noen hater den, andre sier den er på høyde med de første.

Lenke til kommentar

Jeg trodde de fleste var enige om at Terminator 3 var noe ræl.

 

 

Da har jeg fått sett Alien: Covenant. Meget god film der stemningen og de brutale scenene fra de tidligere Alien-filmene er tilbake for fullt. Den er bedre enn Prometheus og etter min mening også bedre enn Alien 3 og Alien: Ressurection.


Virker som en veldig splittende film, noen hater den, andre sier den er på høyde med de første.

 

 

De som sier det er gale. Den er bedre enn Alien 3 og Ressurection, men ikke i nærheten av de to første. Når det er sagt så setter de to første en så høy standard at en film kan være langt dårligere enn disse og allikevel være en meget god film. Der er det Covenant ligger for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...