Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iko Uwais (The Raid) er tilbake med ny film, men uten Garet Evans på regi denne gangen. Ser likevel bra ut. Spent på Uwais i en rolle hvor han snakker litt mer engelsk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å herre.

Viasat sendte siste Ringenes herrefilmen i går (Atter en konge), og nå sender de neste siste filmen (To tårn...) Smart.

Endret av Lami
Skrevet

Å herre.

Viasat sendte siste Ringenes herrefilmen i går (Atter en konge), og nå sender de neste siste filmen (To tårn...) Smart.

For i bakvendt land der kan alt gå an  :dribble:

Skrevet

Moana har skiftet navn til Vaiana på norsk. Noen som skjønner hvorfor?

Jeg har lurt på det samme. Greit nok for Italia ift. det Kjøleskap sa, men her i Norge? Jeg skjønner det ikke. Jeg syns Moana høres mye bedre og finere ut enn Vaiana uansett språk.

For å holde meg on topic er Moana en av de få "ordinære" Disney-filmene jeg syns virker interessant og spennende, kanskje man skulle sett den.

Skrevet

Noen som har sett the invitation med logan marshall green? En oversett perle vil jeg si.

Så absolutt! Glimrende film.

• Liker 1
Skrevet

Moana har skiftet navn til Vaiana på norsk. Noen som skjønner hvorfor?

Jeg har lurt på det samme. Greit nok for Italia ift. det Kjøleskap sa, men her i Norge? Jeg skjønner det ikke. Jeg syns Moana høres mye bedre og finere ut enn Vaiana uansett språk.

For å holde meg on topic er Moana en av de få "ordinære" Disney-filmene jeg syns virker interessant og spennende, kanskje man skulle sett den.

Tipper det handler om å ha et varemerke i EU. Sånn at vi kan handle sykt med effekter over hele fjøla.

Skrevet (endret)

Glem aldri at både Alan Rickman, Stanley Tucci, Brendan Gleeson og Steve Buscemi har færre Oscar-nominasjoner til sammen enn Jonah Hill.

Endret av Maury
  • Liker 1
Skrevet

Går en Dansk fengselfilm på Nrk 2 kl 22. som heter R

Ser interessant ut, noen som har sett den?

Den finnes også på Netflix hvis flere er interessert. Likte den godt. 

Skrevet (endret)

Ble avbrutt og fikk ikke sett hele i går, men ser den går på nytt kl 00.40 i natt.

Update. veldig bra film.

Endret av Delvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...