Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

 

Buddha's Palm så latterlig fet ut, hvor fikk du tak i den?

 

MyDuckIsDead er min portal til "obskur" film, men den og en rekke andre kremfilmer fra Shaw Brothers har blitt gitt ut på DVD av Celestial Pictures over de siste 15 åra eller noe og burde være greie å finne. Finner'n helt sikkert på YesAsia eller noe sånt hvis du er interessert i en fysisk kopi.

 

MyDuckIsDead blir det da! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har de Vader's maske liggende? De brente han jo.

 

Ene karakteren i The Force Awakens skal visstnok være besatt av Vader og samler på ting han kommer over som har tilhørt ham (noe i den dur, husker ikke nøyaktig).

 

Hvordan han har fått tak i masken er et godt spørsmål, men for å tøye det litt, så vi jo bare at bålet med restene av Vader begynte å brenne i ep. 6, ikke at alt faktisk brant opp.

Lenke til kommentar

Når det kommer til disse ville fantasy shaw brothers-filmene foretrekker jeg The Battle Wizard over Buddha's Palm og Holy Flame of the Martial World

 

Denne tror jeg ikke jeg har sett, men i og med at Shaw Brothers klinger like godt som både "Hammer Horror" og "Univerrsal Monsters" så er jeg automatisk interessert. Skal sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for 10/10 på den første, og 9/10 på den andre. Elsket begge filmene, men jeg ble mer imponert over den første hvordan den fortalte historien sin på mens ting gikk videre. Føltes ikke ut som at filmen stoppa et sekund for å fortelle historien, og bare fyrte på hva den kunne. Andre filmen var fremdeles helmaks, og tok ting litt høyere opp på både vold og action. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Masken var jo tydelig brannskadet, er ikke sikkert den bare var laget av brennbart materiale.

Vi snakker filmer der de hopper fra den ene enden av galaksen til den andre i løpet av minutter, og har bygd to romstasjoner på størrelse med en måne i løpet av noen tiår. Tror en maske laget av ubrennbart materiale er enkelt nok. ;)

 

In other news, Batman ser like ræva ut som jeg fryktet. Elsket Man of Steel, men har null tro på Batman vs Superman.

 

Lenke til kommentar

 

Masken var jo tydelig brannskadet, er ikke sikkert den bare var laget av brennbart materiale.

Vi snakker filmer der de hopper fra den ene enden av galaksen til den andre i løpet av minutter, og har bygd to romstasjoner på størrelse med en måne i løpet av noen tiår. Tror en maske laget av ubrennbart materiale er enkelt nok. ;)

 

Ja, men det var opplagt ikke tilfellet her. 

 

Er litt spent på Batman v Superman. Har i grunnen ikke noe i mot at den prøver å være litt mørkere, jeg synes selv at filmer som The Winter Soldier blir for kjedelig fordi de mangler litt brodd (Avengers var gøy, da). Det funket i Nolans Batman-filmer, problemet med MoS var at den var kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...