Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, i grunn ikke så verst når du nevner det. Men jeg liker ikke hvordan de har helt oversett Thunderbolt Ross og Abomination, men det har vel med det faktum at Universal eier Hulk at de ikke har gravd mer i det. Siden Marvel ikke får ta i brukt karakteren i egen film, bare i Avengers. Veldig sær avtale. 

Lenke til kommentar

 

Har en anmeldelse av den i anmeldelsetråden. :) At de vitser og spøker nå er jo bare bra. Er møkk lei "dark and gritty" superhelter. Bra med variasjon. "Dark and gritty" får vi jo mer enn nok av i Daredevil og DC-filmene uansett.

 

Problemet mitt er heller hvordan de vitser og spøker. De morsomme poengene understrekes altfor hardt, som om vi ikke skjønner hvor vi skal le uten at noen holder opp et blinkende skilt. Jeg synes filmskaperne skal ha litt større tiltro til publikumet sitt.

 

Nå er kjerne-publikummet deres ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Så det er kanskje nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har en anmeldelse av den i anmeldelsetråden. :) At de vitser og spøker nå er jo bare bra. Er møkk lei "dark and gritty" superhelter. Bra med variasjon. "Dark and gritty" får vi jo mer enn nok av i Daredevil og DC-filmene uansett.

Problemet mitt er heller hvordan de vitser og spøker. De morsomme poengene understrekes altfor hardt, som om vi ikke skjønner hvor vi skal le uten at noen holder opp et blinkende skilt. Jeg synes filmskaperne skal ha litt større tiltro til publikumet sitt.

Nå er kjerne-publikummet deres ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Så det er kanskje nødvendig.
Nerder er ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen sier du? Ti poeng til deg.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er litt for mye søppel blitt i denne tråden. Alltid noen som skal være så høy i hatten med at liker du det så er det, o.s.v. Går an å diskutere uten å være helt idiot og ta alle under en kam. 

 

Men ti poeng til DanielZu. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

3D kan være helt OK, men største problemet er at så mye av bildet blir uskarpt. Når de bruker det bare til å skape litt ekstra dybde i bildet går det greit, men når de bruker den gimmick-3d-greia der ting skal flyge i mot deg så ser det bare teit ut.

 

Gravity tror jeg er den beste filmen jeg har sett i 3D. Stoort sett skuffet, og ser det i 2D så langt jeg klarer. Dessverre ser det ut til at nye Avengers må bli i 3D, da det er den som vises oftest og passer best.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om Avengers: Age of Ultron er filmet i 3D eller konvertert? Prøvd å google litt uten resultater. Nekter å se den i 3D om den er konvertert.

http://www.realorfake3d.com/

 

Fake 3D: Avengers: Age of Ultron (Based on rumors plus other reasoning. View page source for details.)

Fant ikke noe kilde, men mtp historien til Marvel-filmer så er det vel rett å tvile.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Når jeg en gang i skuddåret gidder å gå på kino, er det i hvertfall ikke aktuelt med noe 3D-dritt i hvertfall.

Samme her, jeg har aldri likt det 3d tullet. Jeg liker bedre å se filmer på den vanlige måten :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...