Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Ikke jeg heller egentlig, jeg foretrekker jack nicholsen sin :)

 

Blæh, hvis det er filmer som er blitt dårligere etter jeg ble voksen, så er det Burtons Batman-filmer. Jeg synes Nolans og Heath Ledgers versjon var mye nifsere, farligere og ondere enn Jack Nicholsons tolkning, samt at filmen var bedre.

 

Syns du virkelig at 2008 batman filmen var bedre enn 1989 filmen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg håper dem rebooter serien igjen :)

 

Eller det er vell på tide med en live action batman serie nå? Kanskje med bruce som ungdom slik som med smallville?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg. Jeg har ikke noe tro på batman vs superman filmen egentlig, altså ben affleck som batman? Han vil jo da bli den eldste skuespillerene som har spilt batman før

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg.

Nei.

 

En kan drømme :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg. Jeg har ikke noe tro på batman vs superman filmen egentlig, altså ben affleck som batman? Han vil jo da bli den eldste skuespillerene som har spilt batman før

Arrow? The Flash? Supergirl? Daredevil? Luke Cage? Jessica Jones? Iron Fist? Defenders? Stor mangel på superhelt tv-serier, ja... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mubi.com

Dette konseptet, eller tjenesten om du vil, beskrives som "an online cinematheque". De slipper en ny film hver eneste dag, som videre er tilgjengelig de neste 30 dagene. Samarbeidspartnere er, for å nevne noen, Criterion Collection, Europeiske Celluloid Dreams og Martin Scorsese' World Cinema Foundation.

 

Må si dette virker som et ganske så interessant alternativ til Netflix for film, da jeg opplever at det meste de har tilgjengelig er kvalitetsfilmer jeg allerede har sett, kombinert med tusenvis av filmer jeg har null interesse for å se. Utvalget er selvfølgelig mye snevrere, men med en pris på 30-40 kroner per måned, så får en tilgang til mye film en typisk måtte dratt på nettopp et cinematek for å få sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Palpatine kunne vel fint kommet tilbake i kloneform som i Dark Empire tegneserien, men tviler de kjører en slik vri.

Cliff barnes fra dallas se mer ogmer ut som palpatine nå , lol

Lenke til kommentar

Noen her inne som har hørt om når/om Avatar 2 kommer ut? 

Har venta lenge på den kjenner jeg. Hørte noen rykter om at filmen skulle komme ut i 2016, men usikker.

Avatar 2, 3 og 4 skal etter planen filmen samtidig, og kommer ut henholdsvis i 2017, 2018 og 2019. Blir de i stil med den første er det bare å grue seg.

Lenke til kommentar

Mubi.com

 

Dette konseptet, eller tjenesten om du vil, beskrives som "an online cinematheque". De slipper en ny film hver eneste dag, som videre er tilgjengelig de neste 30 dagene. Samarbeidspartnere er, for å nevne noen, Criterion Collection, Europeiske Celluloid Dreams og Martin Scorsese' World Cinema Foundation.

 

Må si dette virker som et ganske så interessant alternativ til Netflix for film, da jeg opplever at det meste de har tilgjengelig er kvalitetsfilmer jeg allerede har sett, kombinert med tusenvis av filmer jeg har null interesse for å se. Utvalget er selvfølgelig mye snevrere, men med en pris på 30-40 kroner per måned, så får en tilgang til mye film en typisk måtte dratt på nettopp et cinematek for å få sett.

Jepp, veldig rimelig og fin tjeneste. Har vært medlem der i ca 2 år nå og oppdaget mange herlige perler, men et av problemene de har er at det kan til tider bli mange "reruns". Altså filmer som har vært i utvalget før kommer inn igjen, men det ser ut som de har tatt noe grep etter nyttår på dette. De har fått noe flere rettigheter og har gått bort fra å ha egne folk i hvert land som velger filmer. I Norge har det vært Lars Ole Kristiansen og Karsten Meinich fra Montages.no som har gjort dette. Da gikk Verhoeven og Akin en del igjen, ingen ting i mot noe av de men greit med litt annet.

 

Anyways, så kan dere prøve i 30-dager gratis: link

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...