Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jurassic park 2 er ikke en bra film, men den var kjempespennende da jeg var mindre. Jurrassic park 3 er grusomt dårlig.

 

Huff. 3`ern er ett hellvette ja, sovnet til den to første gangene jeg såg den, derav en på kino og 2.gangen hos en kompis. 3 førsøk gikk dog i boks. Drittfilm.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sett Lucy Lawless, hun kan jeg anbefalle. Rawrr!

 

Er med i Spartacus og noen kommende episoder av Parks And Rec. DOBBEL RAWRR!

 

Lawless likte jeg, men Tom Hardy og Shia-Jew eller hun all over-dama (Jessica Chastin hun het?) var ikke det beste med filmen. Synes Jason Clarke var absolutt det beste. God skuespiller som jeg har en kjennskap til for hans roller på tv-skjermen i Brotherhood og The Chicago Code.

Lenke til kommentar
Hørt litt på soundtracket til Dredd i dag. Faen meg jævlig fett!

 

Hørt litt på det selv, smørfete greier ja! Men tviler på det topper Tron: Legacy soundtracket, som i mine ører er magisk bra!

 

Nå gleder jeg meg til å se Dredd akkompagnert med dette soundtracket

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er Moonrise Kingdom virkelig så bra som IMDB skal ha det til? Syns traileren ser noe merkelig ut. :p

Nja, det spørs om du liker stilen til Wes Andersons filmer. Mange finner de sære og kjedelige, men jeg elsker de!

Har bare sett "Fantastic Mr. Fox", men den likte jeg veldig godt. :)

Vil påstå at "Fantastic Mr. Fox" er den letteste filmen fra W. Anderson å like, men hvis du liker den vil jeg tro at du generelt vil like hans andre filmer. Jeg elsket Moonrise Kingdom da jeg så den, men en venn av meg som ikke har sett noe særlig med W. Anderson filmer så ikke helt det store. Det er mulig at det er en fordel å se Life Aquatic og The Royal Tenenbaums først for å komme mer inn i universet til W. Anderson, selv om de ikke deler noe mtp. historie og karakterer.

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg til å se Dredd akkompagnert med dette soundtracket

 

Det er jeg også spent på! Når jeg først hørte Tron: Legacy sitt soundtrack en stund før filmen, klarte jeg ikke helt å koble meg på sangene. Følte ikke at det var noe spesielt. Derimot, når jeg fikk se filmen og musikken ilag, var jeg solgt. Herlig komponering av Daft Punk som setter stemningen på en prikk. Som du sier, magisk!

 

Det jeg er nysjerrig på om Dredd soundtracket kan gå i fella andre veien, at det høres bra ut for seg selv men ikke sitter 100% i filmen. Nå har jeg ikke hørt alle sangene på Dredd soundtracket, men det jeg har hørt liker jeg. Føler at det blir mye action, og kan se for meg hvordan film og musikk kan sitte sammen.

 

Jeg så ikke navnet til komponisten(e) på Dredd soundtracket når jeg hørte igjennom, bare labelet. Er det en kjent person/artist?

Lenke til kommentar

Jeg så ikke navnet til komponisten(e) på Dredd soundtracket når jeg hørte igjennom, bare labelet. Er det en kjent person/artist?

 

På soundtracket som kommer på CD er det utelukkende Paul Leonard-Morgan-låter, men i filmen er det fem låter ekstra gjort av av Bobby Womack, Robert J. Walsh, Yann McCullough og Gemma Kicks. Payl Leonard-Morgan har laget soundtrack til blant annet Limitless og TV-serien Spooks.

 

Har lest en del anmeldelser av Dredd av folk som både deler min smak, og har helt forskjellig smak fra meg, og alle skryter filmen opp i skyene. Gleder meg som en liten jødetass til jeg får sett den. Desverre går det ikke veldig bra for filmen på amerikanske kinoer, tross mye skryt, så oppfølgere kan vi nok bare drømme om.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

På soundtracket som kommer på CD er det utelukkende Paul Leonard-Morgan-låter, men i filmen er det fem låter ekstra gjort av av Bobby Womack, Robert J. Walsh, Yann McCullough og Gemma Kicks. Payl Leonard-Morgan har laget soundtrack til blant annet Limitless og TV-serien Spooks.

 

Har lest en del anmeldelser av Dredd av folk som både deler min smak, og har helt forskjellig smak fra meg, og alle skryter filmen opp i skyene. Gleder meg som en liten jødetass til jeg får sett den. Desverre går det ikke veldig bra for filmen på amerikanske kinoer, tross mye skryt, så sequels kan vi nok bare drømme om.

Limitless likte jeg, så det er godt å lese. Har ikke lest anmeldelser, da jeg er 100% sikker på at jeg skal se filmen. Selv om jeg har sett forrige filmen og vet premisset Dredd går på, så vil jeg prøve å holde meg mest mulig åpen. Nevner anmelderene noe negativt legger jeg sikkert ekstra vekt på det selv.

 

Gleder meg som en unge selv. Fin kinohøst/vinter med Batman, Total Recall, Dredd, Skyfall, Ted, Bourne Legacy, Hobbiten, Taken 2, Looper og mange andre filmer jeg vil se/har sett. :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...