Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Avengers er akkurat som de andre superheltfilmene den bygger videre på: den ene 'one lineren' etter den andre. Litt som The Expendables filmene, egentlig. Fin underholdning, ingenting mer.

Enig. Skjønner ikke helt hvorfor alle skryter den opp i skyene. Den skiller seg ikke spesielt ut fra andre action/komedie-filmer. Samme gamle greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor har det blitt bekreftet at Craig er med på to nye filmer? Så det ble "bekreftet" av en eller annen side i går, men tok det med en klype salt til det kommer noe offisielt (Edit: Glem det, fant flere kilder på det like etter at jeg skrev innlegget). Gode nyheter er det uansett hvis det viser seg å stemme. Produsentene har jo ønsket at han skal være med lenge nok til å slå Roger Moores rekord på syv filmer. Håper derimot ikke det blir en film hvert 2. år slik det er snakk om (er vel Sony som pusher på her). Både produksjonsselskapet Eon og Craig har vel ønsket lengre pauser mellom filmene.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Det beste er å se filmer uten å vite hva de handler om i det hele tatt syns jeg. Sjanger kan være greit å vite noen ganger, men resten vil jeg finne ut av på egenhånd. Jeg så Groundhog Day uten å ha en anelse hva den handlet om, og på grunn av det vil jeg tror det gjorde filmopplevelsen morsommere for min del enn for folk som viste hva den handlet om.

 

Angående Prestige så jeg synes det var en bra film, men levde langt ifra opp til hypen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...