Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååååååååååååååå, nå er JEG SÅ JÆVLIG frustrert. Fikk igjen xboxn min nå etter en måned uten. Og så funkern ikke. Ringte support og damen der mente det var strømmforsyninga som vår gåen. Og før de kunne sende en ny måtte jeg dra ned på en butikk eller til en venn som hadde xbox og teste om det var problemet. Etter å ha tenkt litt og nesten sparka xboxen til andre siden av rommet, ringte jeg igjen. Kom til samme dame og forklarte hvor dårlig gjort det var av dem, å kreve at jeg skulle kjøre i over en time for å teste om det var problemet, da LA HO PÅ! Ringte så igjen og håpte på å få den samme svenke hora på røret, men det kom en mann i steden, forklarte alt og han sa jeg skulle koble ut den ene kabelen i strømmforsyninga og sette den i igjen. Da lyste det jammen grønt av den og det var ingen røde ringer på boxen. Er happy nå ass. Er tydelig at det er stor forskjell på kompetanse nivå og service hos xbox support. Takket mannen jeg snakket med av hele mitt hjerte, og i morgen skal jeg på gamestop og kjøpe PS3:)

Lenke til kommentar

Hei igjen! En liten oppdatering på den store forsvunne-e-mail-saken.

 

Ringte de som kjent for to uker siden for å registrere reparasjon, da online-gizmoen ikke fungerte. Ikke fått noe svar fram til nå. Ringte forrige mandag og fredag med samme beskjed; vent.

 

Så ringer jeg i dag, og da får jeg dette;

"Nei, den skal komme innen 48 timer den. La meg se her. (.. meningsløs ventetid hvor hun ikke gjør noe for å dra opp tellerskrittet).. Ja, jeg ser du registrerte den for to uker siden nøyaktig. Da skal jeg fullføre den nå."

 

Da ytret jeg så klart "hv-hva sa du?" i ekte filmstil. Den har altså, slik jeg fryktet, ligget der på vent fordi en av operatørene ikke har fullført forespørselen.

 

Jeg kunne konkludert med vonde ord om Support, men jeg velger heller å poengtere at saken er løst og mailen er kommet.

 

;)

Lenke til kommentar

Da trengte jeg litt hjelp likevel. Jeg forstår ikke helt vedleggene og dokumentene samt alternativene jeg har for å få 360'n returnert.

 

Sånn jeg forstod det skal jeg kun skrive adressen min og saksnummeret på utsiden av esken jeg returnerer den i. Evt. annet er det UPS-budet som klistrer på. Stemmer dette?

 

Altså, jeg skal ikke gjøre annet enn å;

- emballere 360'n forsvarlig

- skrive navn + adresse på utsiden av eske

- ringe UPS og avtale hentetid

 

Stemmer? Prosessen var forvirrende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...