Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

HAr et problem med å koble til xbox live nå. Har vært ganske tregt nett ganske lenge til meg nå, så i går tok jeg ut trødløs adapteren på xboxen og satte i kabelen fra pcn, for å se om det funka noe bedre. Det gjorde det selvfølgelig ikke, så jeg satte i adapteren igjen og prøvde å koble til, men kom jeg ikke på nett igjen.

Prøvde mye forskjellige innstillinger, men ikke noe som funket, så jeg trykte på "reset to factory default" på nettverksinstillingene, og prøvde å sette opp på nytt.

Men får fremdeles ike til å koble til.

 

Får melding om at xboxen kanskje bruker feil wpa-key, men finner ikke ut hvor jeg kan gjøre om det.

 

Kan noen hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
hva kan man gjøre før man får RROD for å forhindre dette ?

la boksen stå en plass der den får "puste".

Man kan også åpne den og støvsuge hvis den har stått i et hybelkanin miljø. :)

 

Noen triks utover dette vil nok fokke opp garantien.

kjekt å vite, før jeg kjøper den hvertfall. Men hva med å kjøpe en sånn eksterne vifter til å bare klikke på bak da ? vill dette hjelpe ?

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar
hva kan man gjøre før man får RROD for å forhindre dette ?

la boksen stå en plass der den får "puste".

Man kan også åpne den og støvsuge hvis den har stått i et hybelkanin miljø. :)

 

Noen triks utover dette vil nok fokke opp garantien.

kjekt å vite, før jeg kjøper den hvertfall. Men hva med å kjøpe en sånn eksterne vifter til å bare klikke på bak da ? vill dette hjelpe ?

 

Nei, de er bare tull. Særlig på dagens maskiner som ikke har noe varmeproblem.

 

Jeg hadde en slik vifte og det endte med at maskinen klikket pga strøm problemer. Fordi vifta tar jo ekstra strøm fra maskinen. Funket igjen når jeg tok den av heldigvis.

Lenke til kommentar
Man kan også åpne den og støvsuge hvis den har stått i et hybelkanin miljø. :)

 

post-152029-1263249815_thumb.jpg

 

Aldri angret et sekund på at jeg har skaffet meg denne! Holder jevnlig mine 360er, PS3, PCer, servere, alt som er, fullstendig rene for støv. Aldri hatt antydning til problemer med varme, viftestøy, ustabilitet. Aldri sett snurten av RROD, selv på min launch-360 som er i bruk omtrent hver eneste dag. God som ny, faktisk.

Lenke til kommentar
Man kan også åpne den og støvsuge hvis den har stått i et hybelkanin miljø. :)

 

post-152029-1263249815_thumb.jpg

 

Aldri angret et sekund på at jeg har skaffet meg denne! Holder jevnlig mine 360er, PS3, PCer, servere, alt som er, fullstendig rene for støv. Aldri hatt antydning til problemer med varme, viftestøy, ustabilitet. Aldri sett snurten av RROD, selv på min launch-360 som er i bruk omtrent hver eneste dag. God som ny, faktisk.

Smart :)

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Vil legge til en sak om harddisk og innstallering.

 

I en av de siste topic her på microsoft siden så er det faktisk person(er) som ikke tar i bruk sin harddisk til innstallering av spill fordi de ikke visste om det.

 

Vil anbefale alle å legge inn spilla som du kjøper på dvd over til harddisk, dette forbedrer lastetidene i stort sett alle spill med få unntak.

Støyen blir 90% mindre (dette tipper jeg utifra mine ører, ikke målt med decibelmåler)

Slitasje på plate og risikoen for å få hakk i dvden hvis man skulle skubbe borti xboxen forsvinner. I visse tilfeller er ladekabelen til kontroller ille nok å få inn.

Dvd plata må fortsatt være i drevet ved spilling.

 

Dette kunne vært nevnt på første side i denne topicen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den eneste måten du kan gjøre det på er via en plugin som du installerer på en pc med Windows mediacenter (xp, vista eller w7) , og kjører den via Windos mediacenter på xboxen. Det er dog tungvint og er håpløst om du skal gjøre noe annet enn å lese vg.

 

Mkai. Tenkte det hadde vert litt sweet i samkjør med dette YouTube disco greiene som er kommet, å få musikkvideoer på TVen, litt for mye stress å kjøpe en ny kabel bare for å koble data -> tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...