Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjapt spørsmål, har ikke tatt meg tid til å sjekke selv enda...

 

får man en svart batteripakke til 360 elite?

 

 

Ja :)

ok så jeg har fått tak i et svart batteri, mene jeg finner ikke en såkaldt play and charge kit i svart. bare hvit. betyr dette at jeg må da faktisk kjøpe begge deler? eller finnes det svarte play and charge kits der ute?

Lenke til kommentar
Du burde vurdere MW2-utgaven av Elite, da får du med hele 250gB HDD. :dribble:

Tenger egentlig ikke 250GB harddisk (tror jeg), dessuten ser jeg at de har Elite utgaven til 1999,- kr på Spaceworld nå. Endelig et bra tilbud i en ellers så håpløst overpriset butikk.

 

Når han ikke skal være tilkoblet live er det liten vits.

Ja. Regner med at dette er nødvendig for nedlasting av tilleggmateriale ol.

Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om mens et spill laster (så fremt dem ikke forlenger laste tid for å få inn lengre reklamer) så ser jeg ikke problemet. Det å ha plakater i bilspill har jo blitt brukt i lengre tid, har ikke vært noe problem for min del.

 

Ser ikke dette som en grunn til å rømme Xbox (selv om jeg ikke er noe ivrig spiller..)

Lenke til kommentar
ok så jeg har fått tak i et svart batteri, mene jeg finner ikke en såkaldt play and charge kit i svart. bare hvit. betyr dette at jeg må da faktisk kjøpe begge deler? eller finnes det svarte play and charge kits der ute?

 

sorry at jeg bumper meg selv, mene jeg finner ikke et svart play and charge kit, så jeg lurte på om det var å få tak i i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Heisann. Wall of text incoming!

 

Xboxen min fikk da RROD i sommer, var vel tidlig august eller noe slikt. Da var jeg generelt lei av gaming, og tenkte jeg skulle vente litt med å ringe inn. Så, for ca. en måneds tid siden ringte jeg inn dit for å registrere for reparasjon, alt i orden så langt. Jeg fikk ingen e-mail, lot det gå en ti-elleve dager før jeg kom på at den er registert på en annen e-mail, og da hadde jo UPS-kvitteringen som kjent gått ut. Fikk beskjed om å avbryte reparasjon, ringe inn og gjøre det på nytt (og at prosessen ville bli gjentatt på samme måte som før, en standard mail fra supportteamet + en separat fra UPS). , noe jeg gjorde torsdag halvannen uke siden. Har enda ikke mottatt den mailen. Dette ble mye, og rotete, så spørsmålet er;

 

Dersom jeg ikke har et valg om å be om ny reparasjon (som i; "be om ny reparasjon" er greya ut) på sidene deres, er den da i behandling hos de? Merkelig at det skulle gå to dager første gang, og at det nå er 10 dager siden jeg registrerte for andre gang, uten svar enda.

 

Er ikke akkurat panisk, men har lyst til å få den tilbake nå. Nå kommer jo titlene inn på rekke og rad fremover. :)

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Ja, og den ligger ikke der. De andre ble forresten ikke filtret. Ikke fått slettet dem på et eller annet vis heller...

 

Ringer jeg får jeg bare beskjed om å vente, så kan hende den kommer i løpet av de nærmeste dagene. Syntes bare det er litt rart at det skulle ta sånn tid denne gangen.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Fikk RROD i går, men koblet ut strømmen og startet Xbox-en på nytt igjen. Kan jeg forvente å oppleve RROD igjen siden det allerede har skjedd en gang? :hm:

 

Hvis det var de tre berømte røde lysene, så er faren stor for at den kneler snart, ja. Du har vel ikke så mye annet valg enn å bruke den mer og se om det skjer igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...