Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, trodde mitt første møte med Xbox skulle resultere i et litt bedre førsteinntrykk. Den helt nye Arcade'n min bråker ekstremt. Vifta går på full speed konstant. Det er slik at det er veldig ubehagelig. Men nå er jo spørsmålet om det er slik det skal være?

 

Spol til 30 sekunder ut i denne videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på arcade'n er. Min er i motsetning til eksemplaret i videoen velfungerende uten disse røde signalene.

 

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Så kom dagen jeg fryktet-igår tok boxen kvelden midt i en intens FIFA 10 kamp (der jeg ledet :mad: ), men den viser bare 3 streker og ikke en komplett rød ring...Uansett så vil den ikke starte lenger. Spørsmålet er, hva skal jeg gjøre? Levere den til butikken jeg kjøpte den fra eller sende den til microsoft med engang?

Lenke til kommentar

De tre røde lysene er den berømte "RROD" (red ring of death). Blinker alle fire er det ikke noe værre enn å plugge i kabelen som går til TV/skjerm. :)

 

Men, ja, snakk med Microsoft, så sender de en mann på døra til deg for å hente den. Innen et par uker får du den tilbake. Gjelder kun om Xbox-en er yngre enn 3 år da.

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet er sikkert stilt før, men fant ikke noen relevante svar, så spør heller en gang til. Jeg har planer om å kjøpe meg en Xbox 360 Elite ila. få uker, er nå så lei alle problemene med PC spill. Bugs, patcher, oppdateringer, feil, bla, bla. Men det jeg lurer på er om man koble maskinen til internett og ha et live abonnement for å spille? Eller gjelder dette kun "online" spilling ol. slik at man kan spille "offline" så mye man orker når man kjøper et spill?

Endret av Robert
Lenke til kommentar
Men det jeg lurer på er om man koble maskinen til internett og ha et live abonnement for å spille? Eller gjelder dette kun "online" spilling ol. slik at man kan spille "offline" så mye man orker når man kjøper et spill?

 

Man trenger hverken internett eller Live abonnement for å spille offline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...