Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg.

 

Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års forsikringen heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring.

 

andersio: Kan du ikke kjøpe en PS3 i tillegg da? Er mange gode spill på begge konsollene :)

Endret av Kris
Lenke til kommentar
Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg.

 

Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års forsikringen heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring.

 

andersio: Kan du ikke kjøpe en PS3 i tillegg da? Er mange gode spill på begge konsollene :)

Ja, men sparer egentlig til lett sykkel. Har akuratt fått ca 23k i konf. Og å køpe ps3 er egentlig bare en siste løsning. Kommer til å få så dårlig samvitighet hvis jeg kjøper meg en ps3:(

Lenke til kommentar
Hvis det er Elkjøp forsikring du snakker om, så tar du feil. Da er alt dekka! ;D

 

Jeg mente selvfølgelig garanti :)

 

Det jeg egentlig mente:

Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års garantien heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring.

 

Og garantien du kjøper fra elkjøp er en ulykkes-forsikring :)

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen, er det noen enkel måte ta av dekslene? Jeg ønsker å gjøre min hvite box, svart! =D

det er superenkelt, husk å støvsuge samtidig. (det er vel derfor folk skrur de av?)

det eneste du trenger er en torx10.

 

Spraylakk er billig men slike uoriginale deksler må du betale rundt 500 spenn for?

 

Lurer på en ting: Har microsoft fikset de vanlige problemene som har vert med xbox på de nyeste utgavene? fks modern warfare elite utgaven som man kan forhånds bestille?

tror de fikset det for 2 år siden. :)

Lenke til kommentar
Da tror jeg du mister garantien. Et "belegg" som du har på utsiden av dekselet vil gjøre samme nytten, pluss at det er billigere.

 

Garantien er jeg ikke redd for, blir ikke lei meg om den blir ødelagt :) Men belegg, er det noe som kan kjøpes? Eller må jeg skaffe sotefilm og prøve å få dette til å passe (det er jo ikke akkuratt noe rette linjer det er snakk om..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...