Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert spurt om 100 ganger før, men hvordan kobler jeg Xbox-en til nettet via en PC? Altså at Xbox-en sitt nettverkskart blir seende sån her ut:

 

Xbox 360 ->kabel-> PC ->Wi-Fi-> Router/Internett

 

 

koble kabel fra pc til xbox... gå til trådløskoblingen din, trykk att du skal dele den... ikke nå mer å gjøre da.. restart xbox..

 

Det funket! :D Men er noe problemer med at NAT står på "strict", hvordan fikse? Routeren er en Belkin 54g.

Lenke til kommentar
Akuratt kjøpt xbox, merker at den bråker litt, er det vanlig? En annen ting er at RoD problemet finnes vel ikke mer?

 

Viftene lager litt lyd. DVD-drevet støyer med mindre du installerer spillene til harddisk.

 

RROD problemet vil alltid finnes. Det er mange forskjellige årsaker til RROD. Sannsynligheten er mindre på de nyeste 360-ene, men problemet er ikke borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kom såvidt borti xboxen så den bevegde seg 5 cm bakover i sted, men det var nok til at FIFA-cden ble full av riper. Har jeg rett på å få byttet spillet?

 

Prøvde på en spansk en med å si at xboxen stod i ro til Elkjøp, men de sa at jeg måtte levere inn hele xboxen for å konstantere at det var den som gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...