Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville tru publikumet til SKAM er ganske mye yngre enn publikumet til denne podcasten. Rart valg av gjest.

 

Gjesten var bra valg det. Du trenger ikke være interessert i SKAM for å lære mer om norges største seriesuksess noensinne. Men når det bare blir snakk om "jasså, så du bodde i en leilighet i austin?" "ah, og den var i gangavstand til settet?" så er det uinteressant for oss som er interessert i serieskaping/hvordan SKAM ble en suksess og for folk som er interessert i SKAM. 

 

Jeg ville lære litt mer om f.eks hvordan den ble solgt til utlandet, litt mer om fokusgrupper de hadde for å utvikle karakterene, research de gjorde i forkant, hvordan ble storylines utarbeidet, gjorde de noen endringer i manus/storylines i noen av landene serien ble solgt til osv. Det hadde vært veldig interessant. Men i stedet ble det et intervju uten noen særlig dybde eller substans. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hoppa av Tvedt-episoden sjølv. Kunne sikkert vore interessant, men han har jo karismaen til ein østers. SNOOOOOORK. Har likt alle episodane ellers då.

Episoden var egentlig ganske ålreit, og tematikken veldig interessant. Spørsmålene var heller ikke så verst. Spørs om han har fått hjelp fra Harald Eia. Det største svakheten med episoden var egentlig Tvedt selv. Han er dessverre en erketypisk representant for akademikersnobbene på landets universiteter.

Endret av computerwelt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har endelig kommet så langt inn i 2006 at det har begynt å bli litt struktur i programmet. Nå er det faste spalter nesten hver dag, og det var hovedsakelig dette jeg savnet i starten. Veldig merkelig når de ikke gjentar postkasse, men gøy å høre hvordan den trenden gradvis ble til.

 

Ellers er det fortsatt en del innslag som er direkte rævva, som den "påskekrimmen" de har fortsatt med langt uti mai av en eller annen grunn, men heldigvis er det mye bra også, som Lommelegen og faren til Bjarte. Vil også nevne at den Ålesund-dialekten som Steinar pluselig slår over til ikke finnes morsom. Det er rett og slett ingenting, som de ville sagt i disse dager.

 

Jeg mangler forøvrig 30. mars, 31. mars og 12. mai, så si ifra om noen har disse. Den 12. mai-podcasten jeg hadde var bare en kopi av 10. mai. Denne varer i 29:51 og sendingen starter med Steinar som sier "everybody in the house...", så hvis du har den som 12. mai er det altså feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...