Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Ikke spesielt fan av "det er bra!", desverre.

 

Jeg er også glad for at de er on fire, men for meg er det noe med dynamikken som mangler. Jeg hører ofte episoder fra 2012 og da snakker vi crème de la crème.

Lenke til kommentar

Seriøst, gutta har vært on fire de siste par ukene! Elsker når de får sjargong og uttrykk som går over flere episoder, som "DET ER BRA" og "herlig lokalt" nå nylig. Har også store forhåpninger for "her er statuetten".

Det er så mye klaging her i starten av hver sesong om at programmet er oppbrukt og at resepsjonistene har blitt for gamle og uinspirerte. Men de kommer alltid i knallform utover sesongen.

Lenke til kommentar

De sier jo stadig at de skal holde på til en av dem dør og det løftet håper jeg de holder. At vi bare får tre-fire måneder i året er egentlig helt greit, for det ble ganske anstrengt på slutten av 2012, som var sist de var på lufta hele året. Selv liker jeg alltid begynnelsen på sesongene best, siden det er spennende med nye poster og spalter. 

Lenke til kommentar

Da var det gjort. Alt av Radioresepsjonen (minus 2006) frem til dags dato er hørt. Gikk rett fra aller nyeste sending til aller eldste og det var litt av en overgang. Har hørt de tre-fire første sendingene før, men det ble uansett veldig spesielt når man er vant til å høre på det nyeste. Blir spennende å høre denne sesongen fremover.

 

Høydepunktene i høst har vært erotiske noveller. Spesielt diktene på rim fikk meg nesten til å kjøre av veien. En del bra i "dette er min sketsj" også, men det "fem på gaten"-opplegget de hadde på slutten var ikke helt min humor. FIkk meg mest til å tenke på karaktermakerne og buktalerposten, som er blant postene jeg har likt minst. Radiorulletten må også legges ned nå. Jeg har aldri mislikt den like sterkt som enkelte her, men ble drittlei på slutten. Pizzatesten, som jeg har ønsket meg lenge, var også et høydepunkt, og det er godt å høre at de har tenkt å fortsette med ny forbrukertest neste sesong. Kunne gjerne testa flere Big One-pizzaer da, og synd de ikke fikk med "En skikkelig hot pizza".

 

Ting som ikke er helt min humor innebærer fortsatt "IGÅR", og "rock rock rock rock rock" funker heller ikke helt for meg. Derimot elsker jeg "motsatt-humoren" som f.eks. at Bjarte sier "bakemye" når andre sier "bakelitt", og Tores forlengelser av navn som Maxbo = Maksimal bosituasjon. Mer av det, det er gøy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...