Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da er jeg ferdig med 2006 og har dermed hørt absolutt alt av Radioresepsjonen, med unntak av de sendingene som mangler. Som nevnt tidligere en litt variert opplevelse, men fra og med høsten da de var tilbake med faste spalter hver dag var for det meste bra saker. Det mest interessant har vært å høre hvordan en del av tradisjonene ble til, som dette med postkasse-gjentakelsen. Også interessant at Tore har laget masse jingler til spalter som ikke finnes bare for moro skyld, mens han i senere sesonger ikke har hatt jingler klare før uti november. Også artig da de hadde sjokkmaskin som gikk på reaksjonsevne og Steinar nesten alltid tapte.

 

Det kjipeste har som nevnt før vært en del dårlige sketsjer og innslag, eller montasjer som Tore kaller det. Chris Topstad (han drinkmikseren) og Alphonso Muzo må være Tore og Bjartes dårligste karakterer noensinne. Måkefabrikken er også helt krise, og de lange innslagene til Tore som ender med homosex er helt meningsløse. Heldigvis har det vært en del bra også, med klassikere som Trude, Childcock, The Song Company, Holmlia Folkehøgskule (skulle likt og hørt reaksjonene om de hadde dukket opp i dag), faren til Bjarte, som var med nesten helt fra starten, og sist og helt klart minst, Lommelegen, som savnet vil bli.

 

Kryddertesten var gøy, men den har naturligvis ingen verdi som en reell kryddertest, og de klarer virkelig ikke å bruke skalaen enda. Alt som er vondt får automatisk 1%, mens alt som er godt ofte er langt opp på 90-tallet.

 

"Bra eller dritt tradisjon" var en god spalte som jeg ikke hadde hatt noe imot om de plutselig tok tilbake. "Hva kan dette være" var ikke like vellykket, og det innså visst gutta selv også siden den ble lagt ned etter noen få uker.

 

Selv om det ble litt mye fokus på det negative nå så er det uansett alltid trivelig å høre på disse gutta skravle, men det er nok en fare for at jeg hopper over første halvåret neste gangen jeg skal begynne på nytt igjen.

 

Her er forresten de sendingene som mangler eller er ufullstendige. Dette er basert på torrenten 2006-2016, som har samme filer som den gamle torrenten som bare gikk til 2011.

 

06.01.2006 - Mangler

09.01.2006 - Mangler

10.01.2006 - Mangler

30.03.2006 - Mangler

31.03.2006 - Mangler

11.05.2006 - Denne varer bare i 16 minutter og er åpenbart kuttet ned

12.05.2006 - Filen eksisterer, men er en kopi av 10.05

18.05.2006 - Denne er bare 13 minutter og kutter etter samtale med faren til Bjarte

05.07.2006 - Dette skulle egentlig vært første dag fra Kvartfestivalen, men er en best of-sending

08.07.2006 - Mangler. Kvartfestivalen dag 4 og siste sending før sommerferien

31.08.2006 - Fil for denne datoen mangler, men sendingen eksisterer som 31.07 (28.07 og 29.07 er også kopier av samme datoer i august, så disse kan slettes)

01.09.2006 - Dette er en best of-sending, men det er ingenting i sendingene før eller etter som indikerer at det ikke var sending denne dagen

 

Si ifra hvis noen har de manglende sendingene, eller riktig sending av de som er kopier eller best of. De tre første har jeg allerede fått tilsendt av en snill forumbruker.

Endret av Kjøleskap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...