Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slikt utestengelser handler som regel svært lite om faktiske personangrep, og mer om trynefaktor og hvem som er venner på MSN.

Har du mer enn kun ord som støtte for denne påstanden? :)

 

 

Det er derfor man i Forumkaféen kan bli bannet for å kalle noen "teit", mens de samme moderatorene i politikkforumet ignorerer brukere som regelmessig kaller andre idioter, mordere, pedofile, onde, tilbakestående og forrædere.

Du ser vel samtidig forskjellen på OT-baren og Politikk-forumet, og forstår forhåpentligvis at det «krever» mer å moderere i sistnevnte enn i Forumkaféen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slikt utestengelser handler som regel svært lite om faktiske personangrep, og mer om trynefaktor og hvem som er venner på MSN. Det er derfor man i Forumkaféen kan bli bannet for å kalle noen "teit", mens de samme moderatorene i politikkforumet ignorerer brukere som regelmessig kaller andre idioter, mordere, pedofile, onde, tilbakestående og forrædere.

Kom gjerne med et eksempel på innlegg i politikkforumet der dette forekommer, så jeg kan se hva jeg har gått glipp av som trenger moderering :). Har utestengt tosifret antall brukere siden 22.07, så jeg kan dessverre ha gått glipp av noen. Opplys meg, til tjeneste!

Lenke til kommentar

Slik debatt som du fører?

 

Nei. Jeg kommer faktisk alltid med argumenter og kilder. Kunne ramset opp hauevis av folk som ikke gjør det. Med det innlegget ditt her ser man jo også sterk mangel på sakelighet...

 

Dotten opprettet jo for evigheter ekstra rettningslinjer for politikk og samfunn, men desverre har det ikke hjulpet i det hele tatt. Det har også vært opprettet flere tråder om nivået, men det har heller ikke hjulpet.

Lenke til kommentar

nå skal moderatoren absolutt nekte oss å bruke egen siteringer i innlegg vi siterer.

jeg fatter ikke hva hensikten er.

Er det fordi de kjeder seg ,eller ?

jeg fikk en advarsel kun for det av Hårek

 

jeg mener for at ikke fokuset i det man diskuterer skal komme helt bort så er det nødvendig å redere til det man tidligere har skrevet

 

 

det blir som om man går i butikken og kjøper noen bokser ( som er plassert inne i hverandre ) .

hvis man plaserer denne pakken i en ny boks så må man åpne hele pakke og fjerne den innerste boksen

Lenke til kommentar

Dette fungerer ikke når man vil svare på mange siteringer.

Eller når diskusjonen krever en oversikt over alt som er bilt sagt .

 

Hvis jeg legger det i en spooler tekst så blir jo likevel siteringer der men det blir ikke synlig før non klikker på den.

 

Å fjerne noen siteringer midt i en sitert tekst virker ikke alltid riktig.

Da må hele tekst snues på hode og alt blir verre å forstå

 

 

Det der ønsker er at vi skal redigere teksten før bruk , det er ikke alltid heldig.

 

forøvrig så har det lite med lange innlegg å gjøre

 

 

jeg fant ikke neon bedre måte å forklare det på.

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste skjønner poenget med "unødig quoting" reglene.

Her

 

 

Dette fungerer ikke når man vil svare på mange siteringer.

Eller når diskusjonen krever en oversikt over alt som er bilt sagt .

Svarer

 

 

Hvis jeg legger det i en spooler tekst så blir jo likevel siteringer der men det blir ikke synlig før non klikker på den.

Jeg

 

 

Å fjerne noen siteringer midt i en sitert tekst virker ikke alltid riktig.

Da må hele tekst snues på hode og alt blir verre å forstå

 

 

Det der ønsker er at vi skal redigere teksten før bruk , det er ikke alltid heldig.

 

forøvrig så har det lite med lange innlegg å gjøre

Mange

 

 

jeg fant ikke neon bedre måte å forklare det på.

Sitater.

 

Var det noe slikt du tenkte på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller når diskusjonen krever en oversikt over alt som er bilt sagt .

Så lenge du siterer ett innlegg er det oversikt nok. Hvert sitat får en liten pil øverst før brukernavnet på den du siterer, og trykker du på pilen kommer du til det opprinnelige innlegget. Hvis alle gjør slikt er det ingen problemer å følge diskusjoner uten å se alle innleggene samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du absolutt insisterer på å sitere fantastiske mengder unødvendig informasjon så bruk i det minste spoiler. 90% av andre brukere har skjønt hvordan det skal gjøres så hva er det som er så vanskelig?

 

jeg mer at det kan være viktig i enkelte sammenheng å siter fra et tidligere innlegg ( gjerne med noen siteringer) der det diskuteres flere ting samtidig.

jeg har vær usikker på om det ville fungert med spooler tekst

Lenke til kommentar

jeg mer at det kan være viktig i enkelte sammenheng å siter fra et tidligere innlegg ( gjerne med noen siteringer) der det diskuteres flere ting samtidig.

jeg har vær usikker på om det ville fungert med spooler tekst

[quote name='Brukar1']
[spoiler][quote name='Brukar2'][quote name='Brukar3']Bla bla bla[/quote]Blæ blæ blæ[/quote][/spoiler]
Ble ble ble[/quote]

 

Resultat:

 

Bla bla bla
Blæ blæ blæ

Ble ble ble

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...