Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er problemet med Agger. I fjor var det vel eller sesongen før (litt sketchy minne) så spilte han jo rubb og stubb og var ikke skadet i det hele tatt.

Det er jo ingen grunn til at det ikke skal gå an å få til igjen.

 

Syns ikke han bør selges. Skrtel derimot kan sendes til Napoli ved første anledning når vinduet åpner. :p

Lenke til kommentar

Tre poeng, Suarez scorer igjen, Gerrard klinker det siste målet i krysset, for første gang på mange kamper holder vi nullen, og vi tar andreplassen og er helt med i gullkampen!! Gleder meg som en unge til United-slakting på søndag om et par uker. :D

 

E: glemt den dumme landslagspausen; kjedelig å måtte vente to uker på neste match.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Que YNWA32 som kommer å forteller oss ''kalkulasjonene'' sine om at Liverpool ikke tar flere poeng fremover eller hva annet piss han kommer med denne gangen. :p *

Var det kun 2 poeng liverpool KUNNE få i Soton, Swansea og United-kampen?
Great job, Nostradamus.(jeg sa vel minimum 5-6poeng, så there.)

Lenke til kommentar

Megaviktig med Johnson i form ja.

 

Hvorfor spiller vi ikke neste helg? Det er flere som spiller neste helg. Helgen etter blir det super-søndag. Først United-Liverpool, deretter Spurs-Arsenal. Om vi slår United blir det ekstra morsomt om Arsenal ikke vinner mot Spurs. Faen for en sesong dette har blitt, det er ikke lenge siden Gerrard sa at han ikke kom til å rekke å vinne Premier League, nå ser det plutselig ut til å være en reell mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...