Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Snart 4000 +'er nå, toppmeis!

Den funksjonen burde vært fjernet. Ser jo at det kan se ut som posten var en pluss-hore, men det var dessverre real talk. Bruktbart antall innlegg nå, 6k rett rundt hjørnet. Vi har skrevet her noen år nå banan, med noen mnds pauser her og der ;) Sjukt at det er 5-6 år siden det var ville tilstander her inne og på msn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er fordi dere ikke har møtt Newcastle enda. Ingen tar rotta på Pardew.

Holder Liverpool seg ubeseiret helt frem til vi møter Newcastle så blir jeg en lykkelig mann.

 

Tja. Tar heller et tap og 2 seire enn 2 uavgjort og 1 seier (dette er et eksempel, jeg vet at det er mer enn 3 kamper til Newcastle-kampen). Ubeseiret tittelen gir jeg beng i. Her er det poengene som teller! :D

Endret av Kimma16
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si meg, er dette en spøk? Si at Rodgers tuller.

Ja, vi har sluppet inn mange mål på grunn av personlig feil, men det er da vitterlig ikke Agger som har gjort disse feilene, men snarere spesielt Skrtel og også Toure.

 

Det er også viktig med variasjon blant stopperene. To tankstopper er sjeldent en god kombinasjon.

På samme måte som at to stopper av Agger sin type hadde vært dårlig.

En god kombinasjon i forsvaret er en tankstopper kombinert med en mer teknisk stopper.

At Agger ikke takler det fysiske spillet er bare tull.

 

Å ofre Johnson og Agger for å kjøpe enda flere offensive spillere er ren idioti. Det blir ikke tettere bakover av det.

Agger bør få bli kontrakten ut ihvertfall mener nå jeg.

Johnson kan selges om vi får tak i f.eks Montoya.

Men å finne en stopper av Agger sin type skal du nok lete lenge etter.

 

Med Sakho i klubben mener jeg at vi burde lempe unna Skrtel hvis gode alternativer er tilgjengelig.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Agger er en langt bedre duellspiller enn han får creds for. Synes han gjorde mye bra mot Swansea, og det er viktig å huske på at det var første kampen etter en skade. Skjønner ikke hvor denne "ubrukelig mot store spillere"-myten kommer fra? Toure er direkte farlig å spille med, helt latterlig hvis han skal bli foretrukket foran Agger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...