Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Finnes det egentlig noen gode stoppere det kan være mulig å kjøpe om vi får CL?

Er så jævlig lei Skrtel.

Holding og river, en haug med selvmål. Det hjelper jo ikke at han har 1-2 kjempegode kamper når han omtrent gir hele laget og samtlige supportere hjerteinfarkt i mellomtiden.

 

Sakho er grei han. Men trenger litt flere siden Agger er så skadeutsatt. Når jeg tenker meg om så vet jeg hvorfor Agger er så ofte skadet, er fordi han får hjerteinfarkt av spillet til Skrtel! :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrtel og Coutiniho er ikke lette å bli klok på. Kan spille DEN kampen, for å så levere helt forferdelig den neste kampen. Skal sies at Cou ble mye bedre i 2.omgangen.

Kolo-Agger eller Sakho-Agger mot Soton please. Og send Martin vekk i sommer.
Hjerte mitt tåler ikke en ny sesong med han fra start. Martin ble presset ut av laget av Jamie

sist sesong, hent Jamie tilbake heller.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ganske utrolig at vi hentet tre stoppere i sommer og ser svakere ut en noensinne på den plassen. Klarer vi å kvale til CL med det forsvaret vi har hatt i år, med ujevne og skadede stoppere, Johnson helt ute av form og Chissoko som har spilt drøssevis av kamper, er det en av tidenes prestasjoner i PL.

 

Selv om forsvaret er frustrerende, skal det sies at angrepet vårt er ditto deilig. Leverer store prestasjoner og bøtter med underholdning på bestilling.

 

Gode tre poeng. Ikke akkurat overbevisende, men smaker godt. Elleve kamper igjen!

Lenke til kommentar

Suarez bare på tredje plass på mål per minutt.

 

1. Aguero (80 minutter per scoring)

2. Sturridge (83 minutter per scoring)

3. Suarez (86 minutter per scoring).

 

Hadde bare Aguero ikke vært skadet så hadde han nok tatt Suarez lett i år.

Aguerp spiller jo for et lag som er 3x bedre. Hadde Suarez spilt for City som spiss og ikke ving som i Pool, ville han stått med 30 mål nå og slått alle rekorder.

 

Hvis City ikke tar Liverpool med 10+ poeng eller Aguero blir toppscorer så er det skandale. Mtp pengedopen som er gått inn i den troppen.

 

Ser på statsen til PL fantasy, må ha blingsaNoen som spiller EPL fantasy her? Som kan sjekke antall assists Suarez står med?

Står med 17 der, men de har en annen måte å regne assists på. Der får man assist for å skaffe straffe/frispark som leder direkte til mål.

Aaaa, ok. Må justere kildene mine litt mao

Lenke til kommentar

 

Suarez bare på tredje plass på mål per minutt.

 

1. Aguero (80 minutter per scoring)

2. Sturridge (83 minutter per scoring)

3. Suarez (86 minutter per scoring).

 

Hadde bare Aguero ikke vært skadet så hadde han nok tatt Suarez lett i år.

Aguerp spiller jo for et lag som er 3x bedre. Hadde Suarez spilt for City som spiss og ikke ving som i Pool, ville han stått med 30 mål nå og slått alle rekorder.

 

Hvis City ikke tar Liverpool med 10+ poeng eller Aguero blir toppscorer så er det skandale. Mtp pengedopen som er gått inn i den troppen.

 

Ser på statsen til PL fantasy, må ha blingsaNoen som spiller EPL fantasy her? Som kan sjekke antall assists Suarez står med?

Står med 17 der, men de har en annen måte å regne assists på. Der får man assist for å skaffe straffe/frispark som leder direkte til mål.

Aaaa, ok. Må justere kildene mine litt mao

 

Du finner korrekte tall på Skysports. Der står mål, assists og kort-statestikken. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...